ringde förlossningen

och det är nog ingen fara sa dom.
Förklarade allt för dom och hon trodde också att det kan ha varit slemproppen som gick
igår eftersom det var en gulaktig "klump" som låg i trosan och att det idag nog bara
var flytningarna.  Det var inget farligt med att dom var lite gulaktiga eftersom dom ine luktar
eller jag har feber eller ont i magen. :)

Är så lycklig!!
När man är gravid glädjs man åt det lilla och för tillfället är det att en del av min slempropp
faktiskt har gått :) WOHO !!!

Det betyder ju att det faktiskt snart kan vara dags :)
Alla vet väl varför slemproppen går?

Det betyder att livmoderhalsen har börjat vidga sig :)
Många tror att det är ett tecken på att det är dags för förlossning men så är det inte.
Fast i de flesta fall så lossnar inte slemproppen först värkarna börjat, men det kan också
komma ut i omgångar. Så är lycklig :)
Betyder ju att allt börjar vidga sig och göra sig redo liksom :) WOHO :)

Just nu tittar jag på Unga mödrar och slappar.
Varmvattnet funkar inte så kan inte diska ..
Och kan inte bada..
Sitter och småläcker :P Mysigt va? haha..
Känner hur det rinner liksom .. Men än är det ingen fara.
Tror att det kan vara fostervattnet .. Dock så kommer det bara lite åt gången och
kan också bara vara flytningarna.. Blir liksom bara fuktig i bindan och inte dyngsur.

Nej.. Vad ska man hitta på nu då? :S

Älsk är inte hemma först strax innan 9.. Mamma kommer inte först 8..
Kanske ska ta tummen ur röva och städa?
Om ryggen vill så vill jag :)
Återstår och se hur länge jag orkar bara innan jag dör av smärtan haha
JÄVLA BÄCKENPROBLEM!

Ikväll ska älsk och jag försöka titta på skräckfilmen..
The hauting in conneticut.. Har inte sett den än..
Vi började titta på den men jag tyckte den var för läskig så stängde av haha!

Ska till BM imorgon förresten :) Håll tummarna att mitt järnvärde är bättre
och att allt fortfarande är tipp topp !!

nej, måste nog på toa.. Byta binda för nu känns det inte naise ..

Hörs av sen !

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0