Leah & jag var nyss på promis


ute och passade på att hälsa på hennes Gudfar Jocke Pocke i skolan :)
Hann med en fika hos Moster MinMin också :)

Nu är vi hemma & jag väntar mest på att hon ska vakna igen så hon får äta och byta blöja.
Ska nog passa på att få något i magen jag med..

Vi hinner vara inne en stund innan det ska tråcklas ut med vagnen igen..
Då får hon sova igen(hon sover som en liten ängel i vagnen) och Bailey får en promenad.
Måste bara komma ihåg att ta med baja påsar ..
Blir nog en promis ner till ängarna fram och tillbaka.

Nu står vovven hära med sitt rep i munnen & ser bedjande på mig hihi
Lite lek, mat och sen ta lillan kanske?
Beror ju på när fröken behagar att vakna :P
Hon ligger och håller på vakna till liv nu..
Kanske ska ta maten först då? hihi

Skriver nog senare ikväll :)
Ska försöka att ta med mig kameran så man kan fota lite :)
Måste bara ladda den först .. Och hitta den :P haha

Ha det bra !

Tjingeling

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0