Känner mig på skrivar humör

men har ingenting att skriva om :P
Så det här inlägget kommer nog bara vara en massa svammel ..

Dopet är bokat till den 13de Februari kl 13.00 ..
Gästlistan är lång.. Änsålänge på 50 pers.. Och det är dom närmaste ..
För er som undrar som kommer inbjudningarna skickas ut i början av januari..

Ska bli jätte kul faktiskt!
Botkyrka kyrka blev det då älsk ville det då han är döpt där.
Förresten så är han officiellt pappa till Leah nu :P
Och vi har anmält gemensam vårdnad :)
Och så är hennes namn papper skickade ..

Är på sånt mys humör..
Vill att älsk ska komma hem NUUUUU, så att vi kan tvätta av lillan tillsammans och mysa
massa mycket med henne och själva sen!
Vill ha hans kropp nära min och känna hans härliga kroppsvärme..
Mer än allt så vill jag ha sex..
Men har inte slutat blöda helt.. Det kommer och går..
Råkade rispa upp bristningarna igår så jag blödde .. var inte OK för det sved ..
Så sex blir det inte än på ett tag ..
Och jag vill bada ..
Ett varmt, ångande bad.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, vill bada NU!

Pratar med J på msn .. Ska upp dit imorgon och fika och visa upp lillan :)
Nej, nu orkar jag inte längre.. Är uttråkad som faen men orkar inte sitta här längre..
Ska hitta på nått annat tills älsk slutar .. Han är hemma strax innan 21 så det är inte långt kvar ..

Tjingeling & ha en jätte skön fredagskväll!




Mammas tös, Leah Melinda Irene Nilsson :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0