ännu en kort

uppdatering av mina trista dagar..
Så komiskt, nu när man äntligen har kommit över sin blogg torka så har man egentligen
ingenting att skriva om .. suck..

Har varit nere hos Brors och fikat och passat på att tvätta upp en del utav alla bebiskläder.
Skrev ju för ett tag sen att BB väskan var klar.
Men har en jycke som var på den så den var hundhår på plus att jag råkade spilla ut min mer flaska
över allt som låg i .. haha.. Så har fått tvätta upp det mesta igen.

Just nu ligger min MVC mapp, leg, patientbrickan, amningslinne, 3 par underkläder,
mjukisdress (matchande svarta byxor och svart tröja men hello kitty på i velour tyg)
amningsinlägg, 4 st blöjor, våtservetter & min neccesär.

I min neccesär ligger det, foundation, tops, puderdosan, Deo, tandborste, tandkräm och hårborste.
Samt några toffsar och hårspännen .. Det ska ner duschcréme och shampoo+balsam också.
OM det är så att jag måste vara kvar..
You never know..

Kvar att packa ner är bebbe kläder, overall till bebben, en t shirt till gubben min, Bindor och
sen så är det nog klart..

Har jag missat nått?

nej, disken var det .. SUCK :P
Förresten, lyssnade ni på The voice imorse? När dom berättade att Kenza skulle vara tillsammans med
en 16 år äldre kille ^^ hahahaha.. Jag som följer hennes blogg började ju att kikna av skratt!
Vet ju att hon är tlsm med en kille som är 7 år äldre och inte 16 ^^
PLUS att det är inte hennes typ av kille heller.. Varför skulle hon dessutom gå runt och hångla/strula
med honom IN PUBLIC på krogen när hon vill hålla deras förhållande hemligt. Utanför bloggen.
Det privata är det privata.. Kan inte folk sluta sprida rykten .. ? Patetiskt...

Nej.. DISKEN VAR DET JU hahaha..
Måste ju snart springa ner till Mamma igen för att fika med henne och hänga upp det sista
plagget..

Ska logga in strax efter 19 på msn så jag kan snacka med syster yster a la greece också hehe

Tjingeling!

Tjingeling!



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0