Vad har hänt idag då?


Ja ni..
Inatt var en nästan sömnlös natt..
Lillan vaknade varje timma för att skrika, käka och sen somna om.. VARJE GÅNG..
Till slut vid halv 7 tiden väckte jag jonny och bad han hjälpa mig..
DÅ ville hon inte veta av honom utan ville käka en gång till och sen somnade hon..
Sen sov hon iaf ett tag.. Tror kl var närmare halv 10 när hon vaknade igen..SKÖNT!
Inte för att jag gick & lade mig men .. ändå..

Sen försökte jag gå ut med Bailey i regnet.. Först och främst fick jag släpa ut han ut porten.
Vi kom runt hörnet av huset sen började han gny och vägrade gå.. Var bara att vända
och gå in igen.. Så älsk fick ta honom. Han är LIIIITE starkare än mig och mer bestämd.
Jag tyckte ju så synd om min stackars Bailey som inte ville ut i regnet :( Förstår honom.. Hemskt
väder det har varit idag!!

När älsk kom tillbaka gick jag ner till syster yster a la greek och fikade :)
Vid 1 gick jag upp och då sov lillan :) Jonny gjorde ett bra jobb där ;) Pappa kan han med ;)
Hade det inte varit för ersättningen så hade jag ju fått glömma mitt morgon kaffe..

Hur som helst så drog älsk till jobbet vid 15 och jag & leah gick ner till sussie igen.
Var där till 17.30 och lilln sov hela tiden.. Herregud..

Hon vaknade vid 19 tiden och då fick hon mat, byta blöja & sen så sjöng vi julsånger tillsammans! :)
Leah jollrade och log för fullt! Det uppskattades tydligen :)
Kanske en till Jul älskare i familjen då ;) hehe

Sen gick vi ut en promis med vovven och nu sover hon :)
Hon bör nog vakna vid 23 tiden tror jag..

TYCKER MIG HÖRA ETT LITET BARN SOM ÄR PÅVÄG ATT VAKNA ???

Då kanske hon hoppar igång snart då :)
Hon har inte sovit sålänge..
Ska hålla henne vaken ett tag sen när hon vaknar så att hon sover ordentligt inatt.
Det blir hennes första natt i spjälsängen idag..
Hon fick ligga i den under dagen när hon var vaken och HERREGUD va liiiten hon ser ut att vara i den..
I mina ögon så är hon ju stora tjejen :P Men i sängen såg hon så pytte ut ..
Mitt lilla hjärtegryn :)

Hur som helst.
Älsk slutar vid halv 1 inatt och OM jag är vaken så lovade han mig donken mat :)

QP här kommer jag!!!
Försökte köpa det i den idiotiska, värdelösa donken i kungens kurva..
Den inne på city gross..  MEN...
" vi säljer inte QP här"
IDIOTER!!!

Men nu så får jag den :) Min älskade QP! hehe
Var så länge sen nu så det ska bli RIKTIGT GOTT!!

Nej, ska kolla klart på Christine och sen svida om och göra allt klart för blöjbyte, pyjamasbyte
och mys!

Ha det så bra så hörs vi imorgon :)

Tjingeling!

_____________________________________________________________________________________

PS.
Becca, tack vare dig har jag blivit besatt utav scrapbooking :P DAMN YOU WOMEN!!! DS.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Din blogg ser riktigt nice ut =) Photobucket eller? Hur lyckades du me bakgrunden? Du kunde skrivit texten liiite större på headern för nu får man nästan gissa sig till va det står :) Men i det hela stora är den skitfin =)

2009-11-18 @ 08:07:38
URL: http://bekizzens.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0