Trista, regniga, tråkiga


söndag.. En dag som aldrig verkar vilja ta slut ..

Vaknade imorse trött som fanken, av att Leah låg och skrek och älsk stod i köket
och gjorde sin matlåda..

Hon sov inte alls bra inatt, och inte heller på dagen igår så nu tar hon igen lite tror
jag för hon sover :P

När älsk åkt till jobbet drog jag ner till syster och fikade för att sen göra sällskap
ner till affären för att köpa hem lite saker.

Nu sitter jag hemma och tittar på tv 1000. Nån film med jack black.
Rätt rolig.
Ska snart plocka lite och göra nått att äta innan jag ska ut i piss vädret med Leah & Bailey ..
WOHO ^^

Ikväll blir det mys :)
Vi har fått låna en skräck film av gerry som är i 3D. Så vi ska sitta här och tönta oss
med glasögon :P LOVAR att ta kort och lägga ut :P hehe Fett coolt jue :D

Nej dags att sluta .. Ska nog försöka vila en stund medans lillan sover.
är helt jävla slut.. :S

BTW vi hade sex igår och det gick jätte bra :P
Älsk var däremot jääääätte försiktig då han var rädd att göra mig illa.. haha
Annars var det bra!

Ha det ra!

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0