suck


Natten var inte rolig..
En tös som vägrade sova själv och när hon väl sov var det i min famn..
Hon ville tutta hela tiden och det slutade med att hon kräktes upp allt..
Vägrade ta nappen ..

Grejen är den att själva nätterna är lugna oftast..
Det är när hon ska somna där vid 23 tiden INFÖR natten som det tar stopp..
Men bara när älsk inte är hemma :S

Vart så irriterad på henne och det är ju inte hennes fel..
Men jag var cp trött eftersom jag inte fick sova natten innan heller..
Så mitt humör var inte great ..
Slutade med att jag vid kvart i 1 på natten slängde ner henne i vagnen och gick ut.
Då somnade hon.. ÄNTLIGEN.
Sen när hon vakna fick hon käka och sen tog älsk henne.. Tack gode gud att han är ledig idag!
Annars hade jag ju dött..

Har varit ute med en stund med Bailey och FY FAEN va kallt det är ute!!!!
Måste skaffa oss en temometer så man kan se.. För SHIT POMMES vad det är kyligt..
Isig kyla.. NOT COOL!!!

Nu ska jag passa på att käka ..
Igår när jag skulle käka mina rostade mackor så hann jag med en .. Sen vaknade ju tösen
min.. Och mina program fick jag inte se heller. Suck..
Men det är ändå härligt att vara mamma!

Speciellt när hon ligger och sussar sött i vagnen :P
OCH på dagarna.. för då är hon jätte go! :P

Nej, dags att käka kanske? Passa på ..

Tjingeling!

(bajs, tror hon håller på vakna igen ... )

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0