Right know


så väntar jag på att få laga mat .. Är hungrig som tusan..

Har nyss lagt lillan för att sova så hon ligger i vagnen och sover .. Lätt men hon sover iaf..


Myran var ju här på fika och det var jätte trevligt att få se honom igen :)
Sprang ner till morsan för att kolla ersättning som sussie hade kvar från lillan
men det var från 4 månader så .. det sket sig .. haha
Påvägen hem stod grannen och hojtade på mig .. Hon ville ge mig två kartonger med
amningsinlägg och DET BEHÖVS!!! Skulle aldrig kunna leva utan dom säger jag bara!!

Just nu är gubben min med Pauli i garaget och fixar med bilen.
Dom sa att det skulle gå fort .. men .. JA .. ^^

Bjöd in pauli på middag. Mest för hans och jonnys skull eftersom dom aldrig träffas längre.
Det är trevligt för dom att få umgås lite.
Potatis, köttbullar, brunsås och kokta ärtor & morötter blir det ! MUMMA!!
Längtar mest till grönsakerna med såsen Mmmmmmmmm ... Så gott!!

Har stor städat idag ju och fy faen va skönt det var att få gjort!!
Nu ser det välbonat och fint ut.
Dock lite kvar, men det är mest dammtorkning .. Och sen byta gardiner och sånt hihi
Småpryttlar liksom :)

Becca frågade mig om jag ville med och få håret och sminket fixat och bli fotograferad!
Låter super duper kul att bli ompysslad! MEN, är så satans kameraskygg.. :S
Så jag vet inte riktigt ..
Men det tåls absolut att tänka på hihi  SÅ tack gumman för erbjudandet :)

Nej, vet ni vad!
Ska nog käka lite godis .. I väntan på att få sätta på potatisen hehe

Vi hörs nog senare !

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va roligt att du tyckte det lät intressant och som sagt, tänk på saken =) Jag är inte heller alltför bekväm me kameror men det är ju en rolig grej som man absolut bör prova på en gång i livet =)

2009-11-10 @ 19:19:59
URL: http://bekizzens.blogg.se/
Postat av: Katt

Du e så produktiv, Madde! :D Grymt jobbat! Själv sitter jag bara hemma och är sjuk, nu när jag äntligen har tid med det, haha.

Ta hand om er. Kram!

2009-11-11 @ 01:43:51
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0