Leah sover än


och jag sitter här och börjar faktiskt känna ögonlocken bli tyngre & tyngre..
MEN.. Det gör ingenting.. Är glad för några saker ..

1, eftersom hon sover än, så kommer hon vakna vid 24 och vara vaken ett tag vilket
i sin tur betyder att jag får DONKEN MAT !!!
2, har fått lite bättre ordning på bloggen, har hittat en massa saker jag ska göra om nu
men är skit nöjd med bakgrunden.. RIKTIGT NAISE :) Eller vad tycks?
3, minns jag inte bara för det .. hmm.. JOO, MMS bloggningen lyckades :)
Så nu kan jag uppdatera oftare WOHO :) Iaf en gång om dagen kommer det nog
dumpas en bild här :) KUL VA :)

Anyway, lillan sover som sagt än, hon håller på vakna. Hon vaknar till och skiter av och till
så snart kommer hon vakna och vilja byta braxa ;)
Så det blir trots allt donken mat som sagt ;) Är dööööö hungrig så det är inte mig emot ;)

Ska förresten försöka ge henne mer ersättning nu..
Har ökat dosen till 30 ml per omgång nu. Hon äter ju fortfarande från mig men ska försöka
få det fifty fifty. Dels för att jag inte trivs med att amma och dels för att hon inte får i
sig tillräckligt med näring från mig. Äter så jävla dåligt .. Nästan inget alls.. Bara skit..
Dvs det jag kommer över som är färdigt.. Kan äta 3 pepparkakor till middag om det är så
liksom.. NOT GOOD I know.. Men hon får i sig näring från ersättningen så det är
därför jag håller på öka dosen.. Hon har lite svårt att bajsa men det är ju för att magen
ställer om sig efter ersättningen.. Hon är hård i magen ..
Mag knipen är iaf borta WOHO :) Så det är iaf nått positivt med det hela..
Har ju slutat med mjölk produkter.. Händer att jag tar en macka med vanligt smör men annars
är det laktos fri mjölk som gäller :) Idag är vi dock båda (jag & leah) gasiga i magen.
Har ju druckit vanlig mjölk i kaffet hos mamma OCH ätit mackor med ost på .. SUCK..

Tror fasiken jag blivit laktosintolerant.. Hon med kanske.. FÖRHOPPNINGSVIS
är ju det bara en period .. *hoppas hoppas*

Nej, ska ta mig en cancer pinne och av vakta .. Börjar känna mig cp trött så måste försökna piggna
till.. Får tänka på min QP så håller jag mig nog vaken ;) haha
Han slutar ju trots allt snart hehe

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0