hej hopp igen :P


har inte kommit igång med disken än, fastnade på stockholms bostads förmedling
och just nu hoppas vi på en tvåa i Tuna :) 4127 kr i månaden och 56 kvadrat (tror jag att det var)

Vill bort från den här skiten och vill så gärna bo i botkyrka/tullinge :)
Så vi håller tummarna för den :) Står för tillfället 3a i kön ;)

Lillan ligger & bajsar i sömnen så snart vaknar nog hon med :)
Ska ner till mamma efter hon vaknat & har käkat o så ..
Ta med mig lite tvätt och fixa lite :) Måste ta med mig stegen upp så jag får upp gardinerna..
Kort i rocken? Javisst! Äsch har 167 cm att skryta med, inte så illa ändå ;)

Måste bara ringa o kolla när mamma är hemma ..

Tv dosan ligger inte under lillan btw.. Den ligger i älsk jacka & han är på jobbet HAHA
Äsch, får köra manuellt :P

måste diska nu, innan hon vaknar på allvar :)

Tjingeling igen ♥

Kommentarer
Postat av: Katt

Superbra idé! Men det som gör det lite problematiskt med att ni e så långt bort är storlekarna. :P äh, i värsta fall får hon väl växa till sig tills de passar ;) Några speciella färger du gillar? :)

2009-11-05 @ 17:45:25
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0