en kul vändning


på kvällen blev det igår då jag fick sällskap medans jag väntade på älsk och pauli.
Jenna svängde förbi för att hälsa på lillan eftersom hon bara sett henne på bilder
och en gång i vagnen :) Var trevligt med sällskap & hon stannade kvar ett tag
då vi fastnade när vi pratade skvaller hehe
Inte skitsnack, utan skvaller .. You hear!

Men det var trevligt att ha henne här :) Man umgås ju inte direkt längre och det var skönt
med sällskap.

Vi testade igen att ge Lillan flaskan, åter igen så fick jag inte ut så mycket mjölk när jag
pumpade men det vart lite i botten på flaskan och eftersom hon bara vill käka för att
snutta så gjorde det inget. Jonny fick testa att ge henne och det tog en stund men sen så
gick det jätte bra :)

MEN aldrig mer pumpa..Får fasiken ut mer om jag gör det med handen.
Nej, det blir nog ersättning..

Dels för att jag ska kunna ge henne flaska när vi är borta hos folk och slippa springa och
gömma mig varje gång.. Känns jobbigt..
Dels för att jonny ska kunna ge henne mat också..
Och dels för att jag njuter inte när jag ammar henne.
Det känns mest som någonting jag måste göra. Jag ger henne mat för att hon måste få mat haha

Jag tänker inte sluta amma, hoppas fortfarande på att det ska komma en stund då jag kan
njuta och tycka det är mysigt att amma.
Och min mjölk är bättre än ersättning.
Så jag ska del amma har jag bestämt mig för!

Nej, vetni.. Magen skriker efter frukost och toaletten haha
Men vi hörs senare ikväll !!
Älsk ska snart åka och hämta lille syrran :P

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

haha ftack för att jag fick komma :)

2009-11-11 @ 15:04:13
URL: http://ensessan.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0