UNDERBAR DAG!!


Solen skiner, det är varmt, blommorna blommar för fullt på träden och på buskarna..
Gräset är mysigt grönt och barnen är fortfarande tysta på gården..
SÅÅÅÅÅ HÄRLIGT!!!

Gud vad jag skulle vilja åka någonstans och ha picknick med heeeela tjocka familjen..
Dvs, min lilla familj+ mamma och company :)

Fy faen va mysigt..

Idag får vi helt enkelt se vad dagen bjuder på ..
Som det ser ut nu så har vi nada planerat ..
Men jag vill ut ..UT UT UT!!!

Nu ska jag duscha och sen dricka mitt kaffe :)
Bailey är rastad & har ätit, älsklingen sover.. Snarkandet är lite smått irriterande MEN
jag ska faktiskt sätta på halv hög musik ..
Justin Timberlake såkart och göra mitt :)

Ha en Fantastisk bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tine

Det går säkert bra, man är nog alltid lite orolig för det stora RUL. Var tillåmed jag och hade ändå gjort två små ul innan. Men det gick fint fint.. ska iväg och göra ett tillväxt ul snart..v32 :)



jo vi vet könet, det är en pojke :)

2009-05-16 @ 15:03:19
URL: http://frokengoodbye.blogg.se/
Postat av: Tine

Klart .. gör som ni vill. go for it.



ibland är det svårt att se när benen ligger korsade eller när dom har navelsträngen mellan bena.. man får hoppas bara ;)



lägger till din blogg på favoriter! skoj att följa :)

2009-05-16 @ 22:38:48
URL: http://frokengoodbye.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0