nytt (?)


Tänkte börja med något nytt i bloggen..Något som alla kör med men som jag nu ska börja
med i brist på annat..

Dagens...

Varför? för att jag känner för det .. haha.. Ska också lägga in ett dagens skämt.
Jonny fick en skratt bok och det är 3000 skämt i den.. Så tänkte ta och skriva det varje dag .. haha

Då sätter vi igång..

DAGENS

Mående
: Si och så, ingen smärta, lite yrsel men inget illamående :) Great day med andra ord haha
Låt : Jag vill vara din margaretha :)
Smink : Lite mascara bara
Klädsel: Vitt linne med knappar vid brösten & svarta mjukisar
Händelse: Bailey är bra i magen :) WOHO
Planer: Hade inga planer.. men nu så är det att hoppa i badet, sjunga lite för bebben & sen små plocka lite
inför besöket imorgon. Jonnys pappa & tjej kommer över vid 11 rycket ..
Vill ha : Rå potatis!!! Och jordgubbstårta!
Saknad : Älsklingen :(
Fundering : det vet jag inte :S
Bästa : När Bailey andades in pollen & stod och nös i 5 minuter och var helt vit runt nosen hahahaha!
Mat : Lite av varje .. Gräddpytt, bacon, mackor med ost, glass & lite annat smått och gott..

Dagens skämt!!

När den lilla myggan kom hem efter sin första flygtur frågade hans mamma:
- Hur gick det?
- Bara bra! Alla människor klappade händerna!



Hahahahhaa, jag vet ..Jag har skit taskig humor.. Men jag tyckte det var rolig..
Menmen, vad gör man .. haha..

Nej, nu är badvattnet klart!
Ska lägga mig och tända ljus & sjunga lite för bebben :)

Vi hörs & Störs ♥

Kommentarer
Postat av: Tine

Hahaha skämtet va bra! :D



Bytt blogg, hade goodbyegirl.blogg innan, den pajade ;)

2009-05-26 @ 20:36:28
URL: http://frallanochvi.blogg.se/
Postat av: Tine

Ja den fuckade ut så jag bytte, glömde bort vilka jag skulle blogga till för att visa att jag finns igen :P



Hur jag gör med kasslern? Jag har den i ugnen ett tag sen steker jag den. :)

2009-05-27 @ 22:26:53
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0