Lycka! <3


Idag var vi på ultra kl 9 på HS. Gick toppen & älsklingen fick följa med in WOHO :)
Allt såg jätte bra ut, 4 kammare i hjärtat, njurarna var bra, hjärtat slog fint.
H*n var lagom lång och allt var som sagt underbart bra :)
Bebben hade precis svalt lite fostervatten och var tisse nödig.. Precis som sin mamma..

Envis jäkel är det också.. Han som höll i ultraljudet fick buffa, putta,trycka och skaka på min mage
för att försöka få h*n att lägga sig ner till rätta så att han fick en bra bild på hjärtat och kunde se så att allt
såg bra ut.. Men neeeeeej, inte fasiken ville h*n vara med..
Slutade med att jag fick gå ut och kissa mitt i undersökningen för att se om det vart bättre.
Fick ligga på sidan ett tag också..men neeeeeej.. haha..
TILL SLUT efter ca 10 mins kämpande så gav h*n med sig och han såg att det var 4 kammare där :)
allt såg jätte bra ut :)

Men ungen ligger i en skön stajl där inne.. Upp och ner .. Såg skit roligt ut..
Så det var  näst intill omöjligt att få några bra bilder..
Fick med oss 4 st gratis bilder hem, istället för bara ett,just bara för att det inte vart så bra bilder.. hihi..
Vill ni se? ;)

//klicka på bilderna för förstoring//

   

Bild 1, är det en profil bild på ansiktet bara. Så ser ni att det står ut lite där upptill så är det näsan :)
Bild 2+3+4 är på hela (nästan).. Huvudet är det som är längst ner, så ser ni det vita strecket på höger
sida, det är ryggraden och det andra benen :P
Ser ni ställningen .. Helt konstig.. Hur kan det där vara bekvämt liksom?
Sa till Nilsson att h*n kommer bli en akrobat haha..
Beräknat datum är fortfarande den 14 oktober :) så det blev det iaf ingen ändring på :)

anyway..
Vi tog reda på könet också hihi..Vilket inte var lätt med tanke på ställningen och att barnet
hade navelsträngen mellan benen.. Men han sa vad han trodde det var ..
Inget är ju hundra tyvärr men det var ändå kul :)
för er som vill veta så får ni faktiskt fråga eftersom min familj inte vill veta och dom läser min blogg
då och då .. Så kan jag inte skriva det här :)


Såg ni eurovision förresten? VILKET SKIT LÅT SOM VANN!!
Jävla norge.. Själv tyckte jag att den enda låten som var bra var Sakis rouvas ..Greklands bidrag.
Men men.. Tycker eurovision bara blir sämre och sämre med åren .. Likaså melodifestivalen..
Bara skit ... Satt uppe en evighet.. För vad.. För att den där skiten skulle ta hem vinsten..
VÄRDELÖST säger jag bara.. Kunde fasiken ha sovit bort den kvällen..
suck ..

Nej, nu ska jag fortsätta vara mitt lyckliga jag och spela lite :)

Ha en fortsatt bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Tine

vad blev det? :)

2009-05-18 @ 15:23:39
URL: http://frokengoodbye.blogg.se/
Postat av: Vestling

Ohhh vad spännande :D

Vad blidde det för nåt? :)



Hoppas ni njuter av gravideten och ta hand om varandra:D

2009-05-18 @ 18:16:54
URL: http://vestling.blogg.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

flicka elr pojke? :)

2009-05-19 @ 09:30:10
URL: http://ensessan.blogg.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

naaw, okej :) va kul.

2009-05-19 @ 14:55:00
URL: http://ensessan.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0