Hej hopp i gallop


Imorse gick jag upp sent, kl 9 .. Va skönt med sovmorgon!
Sen så klädde jag på mig, ut en sväng med Bailey,men innan det så åt jag en banan..
för att försäkra mig om att jag inte skulle rasa ihop ute..
(Ifall jag inte äter direkt när jag vaknar på morgonen så får jag kallsvettningar och
yrsel och rasar ihop..)

sen så gick vi hem, Bailey & jag åt frukost och sen så fixade jag i ordning mig för att ta en tripp till
Tumba Centrum. Skulle egentligen åkt till huddinge men eftersom vädret inte ville vara på min sida idag
så ville jag hellre gå omkring inomhus där det INTE regnade haha..
Köpte mig lite hårfärg och kikade efter bra morsdag presenter till min & älsklingens mamma.
Hittade nada.. Men däremot så hittade jag ett par jeans & en jätte söt body som jag bara VAR TVUNGEN
att köpa.. hihi, så nu har man gjort sitt första bebis plagg köp :P

Ni kan få se bilder sen då jag ändå ska lägga in en bild på hur mitt hår blev .. Ska färga det om nån timma,
tänkte jag lägger in det innan jag börjar med maten så kan det sitta i medans jag lagar i ordning den!
Smart va ;)

Nu till en annan sak ..

DAGENS

Mående:
Helt okej, nog den bästa dagen hitills den här veckan :)
Låt : Nino - Erwta mou
Smink : Mascara & lite puder
Klädsel : Stuprörs jeans, rosa prickigt linne & grå tajt munk tröja
Händelse : Tripp till tumba centrum, färga håret och köpte bebis kläder WOHO * bröt av en tand också
Planer : Färga håret, laga mat & plocka lite hemma :)
Vill ha : Färska jordgubbar med grädde .. MUMS !!
Saknad : Min tand :'( RIP. Och min älskling såklart som nu är på jobbet.
Fundering : Vilken kastrull ska jag använda till chili con carnen .. hm..
Bästa : Bailey när han nosade sig fram till ett kanin(hare) hål! Coolt!!
Mat : Chili con carne :) Till efterrätt.. Glass med jordgubbs grejs i .. :)

Dagens skämt!

- Jag tycker att vi i Sverige ska vara glada att kallas svenskar.
Tänk på dom i peru, dom måste ju kallas peruker


KLOCKRENT!!

En sak som jag inte tycker om är att dom flesta skämten i boken fattar jag inte.. Dom låter roliga,
så jag skrattar ..men jag fattar inte.. Som den här:

" Fakiren var ute och promenderade med sin son.Plötsligt trappade sonen på en spik. Fadern tittade
förargat på honom och sade : Du tänker bara på nöjen! "

Fattar ni den? kan ni förklara den för mig isåfall..?!

Anyway.. Ska kolla lite bloggar & sen så ska jag plocka lite innan jag börjar med maten och
hårfärgningen.. :)

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare med lite bilder ;)
Hugs♥

Kommentarer
Postat av: Tine

Aaah! det låter gott. vi äter sällan kassler här hemma. vi är mer kött människor :P



ta kort på bebisplagget! :D

2009-05-28 @ 17:11:17
URL: http://frallanochvi.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hej! vad har ni för hund? såg på pressentations bilden att det är en hund i bakgrunden.

2009-05-28 @ 22:57:44
URL: http://tjn.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0