Dags att säga


God natt & krypa ner i sängen..
Chili con carnen blev perfekt! Skit god!! Och efterrätten, 1 liter glass slank ner efteråt också hihi ;)
Det var mumsfillibabba hehe :)

Var nere hos mamma en sväng & snackade lite skit och visade upp plaggen :)
Det är unisex plagg eller.. Bodyn går att diskutera med den gåååår att ha på en pojke också
om det nu skulle visa sig vara en mot oddsen hehe.
Den passar bättre än flicka :) Men den var söt och någolunda neutral..
Fick bita mig i tungan riktigt hååååååårt för att inte köpa mina fina sverige plagg till bebben..
ÄLSKAR sverige plagg.. Är stolt svensk.. Och fotbolls älskare..
Det ska vårat barn bli oavsett om det är en flicka eller pojke. Fotbolls och bil tokig!!!

Hur som helst.. Det fanns ändå bara i 86 storlekar .. tyvärr.. Det var därför jag fick bita mig i tungan..

Appropå sverige.. Ni missar väl inte matchen den 6te?
Det är ju för tusan VM kval.. Sverige-Danmark..
PÅ RÅSUNDA!!! OCH JAG FÅR INTE GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!
Fick ingen biljett .. :( helskotta!!!!
Men, ska sitta troget som vanligt, hemma i soffan och skrika åt tvn och den förbaskade Lagerbäck..
Anyway..

Håller på letar efter kabeln så jag kan koppla in kameran till datan och ladda upp bilden på plaggen..
Går inge bra..

Hold on..

____________________________________________________________________________________

10 minuter senare ...

FOUND IT!!!! Snacka om att vi har för mycket sladdar här hemma.. Någonting som skall ändras på !!

   

Nåååå va tycks? Visst var bodyn söt? Diggade trycket :) Och brallorna var coola meeen inte såna som
jag egentligen ville ha .. Ville ha mer "baggy" aktig.. Men men :) Dom var fina idag ändå !
Eller?

Nu tänker jag lägga in 2 bilder på min bebis .. Bailey alltså :)

 

Visst är han vacker :) Min lilla gris ..Matte gris är vad han är..Just nu ligger han halvt som halvt som
halvt i mitt knä.. hihi.. Myssss vovve :) Love ya :)

Kanske kan bjuda på 2 bilder på min mage också .. Nyss tagna hehe :)

 

//alla bilder går att förstora genom att klicka på dom ;) //

Lite har den ju växt hehe..
Fan,ser ju enorm ut haha.. shit.. Har aldrig sett mig från sidan .. hehe..
vet ju bara att jag inte längre kan se mina fötter om jag tittar ner :P haha

Nej, nu ska jag ta något lätt att äta.. vet inte vad bara.. hm.. Äsch..
Kryper nog bara ner.. Klockan är ju hur mycket som helst ..
Tycker det är skit coolt att Nilsson kan känna sparkarna tydligt nu och att man kan se det från utsidan..
LÄCKERT säger jag bara hehe.. men känslan när hon sparkar innefrån.. Är hel skum hihi..

nej sängen var det hehe..

God natt på er natt ugglor ! Hoppas ni uppskattar bilderna :)

Puss och kram
Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Tine

Jätte fina kläder! :D och magen. och självklart hunden :P



Jag går in i v30 idag (fredag) så tio veckor kvar!

2009-05-29 @ 01:21:11
URL: http://frallanochvi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hihi, vilken liten tjockis du har blivit ;) bebben växer så det knakar ser jag :P Bailey har också vuxit endel. Hoppas allt är bra me er?

2009-05-29 @ 07:47:54
URL: http://bekizzens.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, men nu kan du ju börja ha kjolar och det (=



Jo, det kanske stämmer att det beror på det. Fast jag är livrädd för att det här är ännu en lögn. Har frågat honom tusen gånger och han försäkrar mig att han menar det. Känner mig kluven :S



Jo, det är bra me oss också. Jag håller på och storstädar och Patrik slappar på nån ö me jobbet :P

2009-05-29 @ 12:56:19
Postat av: Rebecca

Han ljög...hur fan står jag ut me att alltid få ta hans jävla skit?

2009-05-30 @ 14:58:13

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0