Dagen


är slö.. det är halv taskigt väder och mår illa.. Idag är inte en jätte bra dag..
Får yrsel attacker av och vartannat så att städa är inte lätt..

Älsk är hos sin bortgångna mormors hem och väljer ut saker som han vill ha.
En byrå, glas, mikro  och lite annat smått och gott.

Hans mamma kommer ev upp så jag måste snabb städa lite :)
Inte för att det är så stökigt men vill gärna att det ser fräscht ut när man får besök jue.
Speciellt hans mamma.

Vi ska till henne imorgon på fika. Om hon mår bra. Hon har åkt på bältros .. uscha säger jag bara..
Nilssons vattkoppor är nästan helt borta nu :)

Och vi har diskuterat lite namn idag .. Vi har ju några förnamn vi tycker om.. tänker inte nämna dom just nu
men vi har kommit överrens om att är det en tjej ska hon heta Irene i mellan namn efter hans mormor
och Göran om det är en kille (i mellan namn). Det är ett familje namn som vi båda tyckte skulle gå vidare.
vad tycker jag om namnen? Dom i säg är ju inte "fina".. Förutom irene. Det tycker jag om.
Göran är något jonny velat haft sen början. Och vi har inga direkta namn som går vidare på min sida
så självklart ska våra barn få heta det i mellan namn! Inget snack om saken!  

Tycker det är trist att båda gick bort samma år.. Hans morfar gick bort i januari och nu hans mormor förra helgen.
Båda var visserligen gamla och vi väntade på att båda skulle gå bort snart.
Hans morfar har ju varit dålig i många år .. Haft ett X antal hjärtattacker och överlevt.
Det var hans tid. Hans mormor var gammal, nära 90 år och hennes livskamrat har ju dött.
Hon dog i en hjärtattack ..
Livet är Livet.

Hur som helst, ska sätta på Justin Timberlake och väcka bebben i magen :)
Justin Timberlake på hög volym gillar hon :)

Det kommer ev en magbild ikväll ;)

Ha det bra ! ♥


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0