älska soliga mornar


dom är så mysiga ..
Speciellt när man vaknar upp på morgonen, tittar ner på sin älskade vovve som står nedanför och
ser ledsen ut.. Tittar sedan ner på golvet och ser att han kräkts på min favorit tröja.. MYS..

Torkar upp skiten, älsk går ut med honom och jag sätter på kaffe..
Öppnar balkongen och möts av sol och barn röster på gården.
Sååå härligt!

Tar mig en kopp kaffe och sätter mig och kikar ut.. Härliga underbara soliga mornar!

Just nu sitter jag i soffan med älsk och vi har en vovve imellan oss som kräver uppmärksamhet :)
Kikar på nyhets morgon och väntar på nyheterna..

LYCKA!!! Såg att MIN VÄN CHARLOTTE  kommer idag !!!!!
Kl 11.30 på kanal 4!!!
Den måste ni se! EN sån underbar FANTASTISK bra film!!!

Annars så ska vi bara koppla av idag :) Små plocka lite hemma men annars bara ta det lugnt!

nej, nu ska jag vara lite social :)

Ha en fortsatt bra dag och glöm inte titta på filmen ;) ♥

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0