allt verkar ta längre tid som gravid.


Eller är det bara jag som inbillar mig det?
Kanske är för att jag är lite speciellt..

Började vid 3 tiden att röja här hemma. Mycket skit som vi inte än haft ork eller lust att packa
upp som bara stod i klädkammaren och skräpade och mycket tvätt som ligger.

OCH jag är ännu inte klar.. Har rensat ur klädkammaren, snabbdammsugit, diskat och sorterat tvätt..
Låter inte så mycket jag vet, och det var det inte egentligen..
Men har varit tvungen att ta två ät pauser, mellanmål och nu middag.
Blir också lätt yr så har varit tvungen att sätta mig ner och vilat imellan åt.
Är bara i 4de månaden..Ska det vara såhär nu vill jag inte veta hur det blir sen :S

Mailade en sjuksköterska på vårdguiden om mina kramper i buken och yrseln och att jag tuppat av ..
Hon ville att jag skulle ringa in till sjukhuset och prata med dom för att jag kanske måste åka in.
Hon ville att dom skulle bedömma hur akut dom tyckte det var.
Ringde jag dit? Nee, men däremot mailade jag min BM och får nog svar på måndag.

Tror inte det är nått fel sådär.. Kramper och smärtor är väl vanligt?
Yrseln kanske inte är så bra.. Och att jag ramlat ihop kanske inte är så mycket bättre...
Men det är nog ingenting tror jag iaf.
Får helt enkelt vänta och se vad Ulla tycker.

Annars så är allt bra i guess..
Har märkt en fantastisk sak!
Idag när jag spelade hög musik,  dansade och gjorde mitt här hemma så var jag inte den enda som
diggade till Justin Timberlake .. Bebisen snurrade omkring som ett yrväder inne i magen ..
Kände det under hela tiden jag lyssnade på musik. Sänkte jag vart det lite lugnare..
Men gud vilken mirakulös känsla det är!


Men vet ni vad, ska faktiskt spela lite bejeweled 2 innan jag drar igång igen..

Ska klä på mig och dra ut med vovven också.

MEN FÖRST ska maten få sjunka ner, har ingen lust att kräkas igen idag..


Ha en fortsatt underbar dag people!


ps. snart är det ultra dags ds


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0