weird weather today ?


Idag var jag som sagt och jobbade och det gick toppen fastän jag var på en annan avdelning.
Barnen och personalen kom jag överrens med och dom var hur goa som helst!
Firade Jespers 35års dag idag också :) Jesper är chefen på jobbet.

GRATTIS IGEN BOSSEN JESPER!

Men vädret var ju då lite underligt idag ..
När vi satt och kikade ut genom fönstret imorse när vi åt frukost så bestämde vi att vara ute på
förmiddagen istället för eftermiddagen.. BIG MISTAKE!
Det var ju mulet men ändå fint väder när vi började klä på ungarna..
20 min senare då alla var klara och påväg ut började det snöa/hagla .. TOPPEN !
Sen avtog det och solen började lysa precis när vi skulle gå in .. Skit väder..
På min rast tog jag en promenad för jag tänkte gå ner och sätta mig vid vattnet ..
Yeah yeah! Efter jag varit och köpt en glass så började det TOK snöa IGEN.. Det bara yrde ner!!
3 min senare började det hagla in åt helskotta! 1 min senare var det sol igen ..
Hela dagen höll det på sådär.. Weird weather? öhm...?!

Så var iaf vädret på kungsholmen.. Hur såg erat väder ut idag ?

Efter jobbet drog jag raka vägen hem till syster yster och sa TJOLLAHOPP och gjorde henne
och barnen sällskap..

Nu så har jag väl varit hemma i ca 1 timma.. Bailey är lycklig för sällskap såklart.. :)
Min lilla plutt :)

Imorgon ska jag ringa och bråka med MVC om en ny barnmorska ...Jippi ^^
Annars så ska jag bara rensa ut skit imorgon .. Chill dag hemma bara ..
Ska bli skönt!
Efter pojken dragit till jobbet ska jag göra stekt torsk med potatis och stuvad spenat.. MUMS!!!
Tända lite ljus till middagen och titta på en mysig romantisk film ..
Efter det blir det en lång promenad med Bailey följt av en varm dusch och
sen efter det blir det noppa ögonbryn, hårinpackning och ansiktsmask som gäller :)

Ska bli härligt att spoila mig själv lite :) behövs ibland det med tycker jag .. :)

Idag har det övrigt varit en bra dag!
Igår mådde jag inte så bra och hade ont i hela kroppen och mådde illa efter jag ätit köttfärssåsen hemma hos
mamma.. Men det vägrade komma upp så jag gick och la mig direkt när jag kom hem och försökte
sova bort det ..

Idag när jag vaknade kräktes jag . Fick dock bara upp slem..
Tillverkar jätte mycket saliv just nu och det sväljer jag ju automatiskt när jag är inne och pga det så
bildas det slemklumpar i min hals... Fick iaf upp slemmet men inte maten .. SUCK ..
Men men ..

I övrigt så är det bra idag, ingen smärta, inget illamående just nu .. Bara GREAT :)

Nu ska jag titta klart på Gordon´s Kitchen Nightmares och sen krypa ner i sängen tror jag.
Nilsson slutar vid ett någongång så ..

Men ha det så bra people!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0