today


så har vi varit hos allokton.
Vi fick nycklar och allt så idag ska vi dit och skriva besiktningspapper ..

slapp att åka till nordea och bråka då min chef ringde och sa att hon fått tillbaka pengarna
så nu sitter dom inne på mitt konto på handelsbanken :)

Just nu så ska pojken min hämta tvätten så vi kan röra på oss..

Då blir det IKEA :) kanske shoppar lite ;)

sen blir det ev en tripp till babyland (jag veeeet det är tidigt men vi ska bara checka.. det var nilsson som
ville dit)

Sen ska vi ev till Maxi också .

Nej, jag är klar så ska tvinga gubben att gå ner så vi kan röra på oss!

Frugan, vi ses kl fem ;) Bailey kommer med men han ska vara kopplad under hela vistelsen hahah

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Fröken Knas

oh oh oh! Vad gör du på fredag den hä veckan? JAg kommer till sverige och har inget att göra på hela dagen eftersom polaren jag bor hos har skola :D

(Hoppas du e morgonpigg;P)

2009-03-03 @ 13:32:33
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0