liten update


var på huddinge sjukhus i tisdags och det gick bra förutom att jag och nilsson fick gå runt och
leta efter rätt ställe i ca 40 min .. men men ..

Dom pratade lite om vad dom gör där och varför jag blivit omskickad dit..
Ska dit igen på onsdag med älsklingen och då ska vi prata lite mer och dom ska
få presentera sig för honom också. Sen ska dom bestämma ifall jag ska få fortsätta gå där eller
i huddinge. Så vi får väl se hur det går..

Igår var jag hos mamma och hälsade på och var där tills älsklingen slutade jobbet vid strax efter kl 1.
Var trevligt och få lite tid med bara dom liksom.

Idag ska vi bara ta det lugnt hemma eller jag ska göra det.
tack vare min UNDERBARA syster Huttie så fick jag en panadil/panadol..(?) som hjälpte skit bra!
Så min smärta vid livmodern försvann helt igår.. FY TUSAN va skönt det var..
Kände mig nästan som en normal människa.. herregud haha..

Pojken börjar 13.25 idag och slutar 22.13 WOHO.. Så han kommer hem någolunda tidigt iaf hehe
skönt ! Eller?

nej .. Ville bara snabbt uppdatera lite och trots att jag har så mycket jag vill skriva och få ut ur systemet..
så låter jag bli.. Får fylla ut lite extra sidor i mitt skrivblock istället..

Have a naise day!

Kommentarer
Postat av: Fröken Knas

Panodil, kanske? ;)

2009-03-15 @ 15:46:07
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0