Förbereder mig inför imorrn...


Idag var det få saker som gick som planerat ..
Vi skulle ju fixa högtalarna hemma hos mamma.. dom glömde vi hemma imorse..
Och vi skulle ju kolla källaren.. Glömde nycklana hemma :P 
Så det sket sig totallt..

MEN å andra sidan så satt vi och fikade ute på balkongen med syster yster & dåttran där,
var jätte mysigt! Speciellt eftersom vädret börjar vända och VÅRAN OFFICIELLT ÄR HÄÄÄÄÄR!!!

UNDERBART!!!!

Hur som helst ..

Vi drog en kortis till ikea för att kika lite .. Hittade väl en eller två saker..
Sen drog vi hem till syrran igen och fikade åter igen ..

OCH NILSSON höll för första gången i sitt liv ett spädbarn! haha..
Han fick hålla i lilla 3 veckor gamla Melody och han satt där så stolt och pratade med henne :)
Blev nästan lite rörd faktiskt.. det var härligt att se honom hålla i en liten..
Och det fick mig att längta lite mer till vårat lilla knott :)

Hur som helst så drog vi hem snabbt för att rosta några mackor och sen dra till kista
för att möta upp resten & gå på det där seminariet ..

Och vi kom hem vid strax efter 9 och nu sitter herrn och spelar och jag ska bara blogga snabbt
och chatta klart .. Sen är det natti natti..

Ska som sagt upp till tanterna på huddinge sjukhus för att bråka imorgon kl 10 .. WOHO ^^

behöver allt styrka jag kan få känns det som ..

Ha en fortsatt trevlig kväll ya´ll !

Kommentarer
Postat av: christine

Grattis till graviditeten!

hörde från rebeckka...:)



/niklas ex (om oxå är på tjocken ;)...)

2009-03-18 @ 00:25:42

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0