Vad händer på eran sida om stan?


Själv ligger jag som vanligt framför fläkten i bikini och dör..
Har börjat få sammandragningar igen ..
Gör ont ändå bak i ryggen :S

Har jordnötsringar, smågodis och en vatten flaska bredvid mig och tv på i bakgrunden.
Kollade nyss på Paris Hiltons new BFF.. Någon annan som brukar kika in på det?

Följer det inte själv, men ibland så kommer jag in i ett avsnitt & har lite svårt att sluta titta faktiskt hihi
Just nu ska jag leta runt efter några roliga bebiskläder..

Hittar man inga baskläder i butiker så får man leta på internet, visst?
Någon som vet någon bra sida med fina BAS plagg i neutrala färger?

Idag var vi en sväng hos B och fikade. Vi skulle ändå ut i dom krokarna så jag frågade om dom inte
hade tid för fika idag vid 12 innan jonny åkte till jobbet & det hade dom :)

I veckan händer det inte så mycket.
Imorgon ska vi åka och storhandla på förmiddagen & på kvällen ska älsk åka & fixa resterande på bilen.
På tisdag ska vi till Min MOSTER tessan som jag inte träffat på 6 år ..
Ska bli kul!!
Dom fanns där för mig när jag började hamna i min svacka och skar mig ect ..
Men när jag väl ville flytta dit för att få ett bättre liv, blev jag förbjuden ..
Sen dess har jag inte haft någon kontakt med dom pga att jag inte fått ha det ...
Men idag så tog jag kontakt med henne så jag, älsk & Bailey ska dit på fika :)
Ska bli SÅÅÅÅÅÅ underbart att få träffa dom igen..
Sitter & gråter bara jag tänker på det .. Fy fan .. så mycket känslor runt omkring det ..
men det är ett möte att se fram emot kan jag säga :)

Annars så ska vi bara slappa i veckan då älsk är ledig.
På ons kväll kommer det upp bilder på våran lgh.
Vi ska storstäda imorgon & sen är det bara möblering kvar (vill möblera igen)
och bära ner lite dörrar & sånt i källaren .. men sen så :)
Ni ska få se hur det ser ut i våran etta :)
Vi ska försöka få upp lite tavlor och sånt också :)

Har två kanvas(?) tavlor på Elvis, svartvita som ska upp ovanför soffan & så ska vi köpa ramar
till bilderna på min älsk när han var liten :) har två bilder på honom som pojke som jag bara MÅSTE
ha upp på väggen ute i hallen :)

Anyway ...
nu ska jag leta runt lite på sidor efter barnkläder och sånt skoj :)

Ha en fortsatt solig, underbar dag! Njut åt mig :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0