trött & uttråkad

50 Frågor om dej och din partner

1. Du är tillsammans med?- Jonny Per Göran Nilsson
2. Och varför det? 
- För att jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han är min andra halva!
3. Har han fått något smeknamn av dig?
 - Snuttegos :)
4. Hur länge har ni vart tillsammans?
 -  Sen 15/5-08.
5. Hur träffades ni?
 - På en fest hos min väninna
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop?
 - nee det gjorde vi inte.
7. Hur gammal är han?
 - 25
8. Älskar du honom
? -  Så in i norden mycket!!!!
9. Har du slagit honom?
 -  Flera gånger, fast bara för att sätta honom på plats ..^^ haha

10. Har du roligt med honom? - Ja, han får alltid mig att skratta & må bra.
11. Har ni sex? - haha, ja men inte lika ofta sen jag blev på smällen :P
12. Skulle du kunna bo med honom? - Det gör jag ju redan hihi 
13. Beskriv honom med tre ord? - Oj, svårt ... Knyter ihop det till ett ord, Himmelsk!
14. Vet du nånting om honom? - Det som behövs vetas Ja..
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - öhm, nee .. ^^
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Tills den dagen vi skiljs åt.
17. Får han dig att skratta? - Mm,ofta..
18. Säg två ord hur du känner för honom? -  Kärlek & respekt
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Det jag vill se :p Jag är in control hemma :)
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Mm,det händer rätt ofta fortfarande faktiskt!
21. Vad har han för ögonfärg? - Gröna
22. Vad är det finaste du fått av honom? - Hans respekt! Och vårat kärleksbarn,  förstår hihi
23. Har ni samma humor? - Njaa, beror lite på haha..
24. Planerar ni framtiden ihop? - Ja det gör vi och det har vi alltid gjort!
25. Skulle han bli en bra pappa? -  Självklart! en underbar pappa. Övning ger färdighet ;) haha
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Fikade hos mamma :P
27. Vad gör han när han inte är med dig? - Jobbar..annars är vi nästan alltid med varandra :)
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? - Mjo,det händer..rätt ofta :P
29. Har ni bråkat nångång? - Om vi har, haha. Men det hör ju till och är för det mesta småbråk och vi löser det alltid.
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Kan stolt säga NEJ!
31. Skulle du kunna vara otrogen? - Nej!!!
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  2 dagar
33. Har ni samma åsikter om saker? - Ja det kan man nog säga.
34. Vem håller i fjärkontrollen? -  Jag,självklart!
35. Går ni ut ofta? - på promenader ja? annars så är vi mera hemma människor.
36. Har ni samma musiksmak? -  njae... Jag är allätare så .. man kan väl säga ja ?
37. Är han romantisk? - Inte ett dugg,men det är för att jag absolut INTE vill det!
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Det har han alltid gjort, hjärtat mitt :)
39. Har han någon fobi? - njae, inga direkt fobier..
40. Gillar han sport? -  njae, han tycker om hockey och F1..
41. Är han en djurvän? - Absolut!
42. Kan han sjunga? - hahahahaha, kan man kalla det sjunga.. Så javisst :P
43. Spelar han nått instrument? - Guitar hero ..? haha
44. Kan han laga mat? - Jaaaa, och god mat också :)
45. Är han konstnärligt begåvad? - HAHAHAHAHAHA.. Oj, ursäkta..Nej ..
46. Är han envis? -  nopp. Kännar honom inget till.Jag vinner iaf.
47. Tycker han om att resa? - Vart ska han åka?
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Det minns jag faktiskt inte ..
49. Vad är det sötaste han sa sist? - "Gumman, du är så vacker med din mage"
50. En sak du vill göra med honom: - Leva resten av livet med honom vid min sida.

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0