Sammandragningarna

höll i sig och vart smärtsammare ..
Men när vi kom hem från Paulis verkstad så la jag mig i ett varmt långt bad..
Efter det gick jag och lade mig och efter en stund så släppte det..
Så från runt 17-18 tiden fram tills runt 23 höll dom i sig..
Kom med några minuters mellanrum och höll i sig i ca 30 sekunder åt gången.
Men jag ringde aldrig sjukhuset.
Det slutade ju ändå sen så .. Det är nog ingen fara..

Somnade runt 1 tiden och vaknade runt 7 imorse med sammandragningar igen men dom släppte
nästan direkt. SKÖNT!!!

Kommer det igen och dom håller i sig ringer jag nog förlossningen och rådfrågar men annars så låter jag bli.
Det var nära att vi inte åkte alls till verkstaden igår för att älsklingen vägrade att lämna mig hemma ensam..
Så söt. hihi :)

Idag så mår jag helt OK. Åt en paj bit för mycket så äpplena sitter uppe i halsen fortfarande
men annars så är det helt OK.

Händer idag?
Inte mycket. ska bara vila. har blivit förbjuden att städa .. Nilsson tyckte jag bara skulle koppla av
och inte överanstränga mig idag .. Men det ska nog gå bra.
Funderar på vad jag ska laga för mat idag .. Så mycket i frysen men inget jag är sugen på ..
Självklart liksom hahaha..

Och R.. Anledningen till att jag kan skriva det i bloggen är för att dom flesta som läser min blogg vet det redan
och Mamma är det enda som inte vet. Och hon läser inte min blogg direkt ^^ haha..
Så ja.. Jag kan skriva här att jag har en liten tös i magen som tydligen har bråttom ut..

Men som jag påpekat innan, så visste barnmorskan inte säkert vid UL då hon låg konstigt under hela
undersökningen. Men han gissade på att det var en tös.
Och jag och jonny säger hon och pratar med "Linnea" i magen men man vet aldrig  ..
Vi ska kolla en gång till vid tillväxt kontrollen för att vara helt säkra.
Men tills vidare säger vi hon.
Däremot så köper vi och tar inte emot några flick eller pojk kläder än.
Vi kör på neutrala saker.

Ha en fortsatt bra dag people!

Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

han tackar :)



det är lugnt jag har kort hår hon får inte tag på de:P

2009-06-12 @ 16:43:06
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Så hon ska heta linnea? Det namnet hade jag tänkt mig att min lilla flicka skulle ha hetet, det går i släkten :( Men men. Kommer nog på ett annat namn. Har ju ett par år att fundera ut nåt och dessutom har jag redan ett par andra favoriter =)

2009-06-12 @ 19:33:21
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

sv: från 45 till 62 :P

2009-06-12 @ 21:54:20
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: malin / TvillingMamma/

Hej Madeleine!!.

När mina tvillingar började på dagis så var fyllde dom 1 år 2-3 veckor efter inskolningen!. Att kombinera dagis och skola.!.Är inte alls jobbigt.Dagiset måste ju rätta sig efter sina tider i skolan!.och lägga upp ett schema tsm med föräldern/föräldrarna om tider osv! Så du/ni accepterat deras tider!.Tänk på att du ska ha minst 30 minuter för att kunna ta dig till och från skolan om du går i skolan samma stad som dagiset!.annars ca 1 timme!.När mina tvillingar har blivit sjuka när dom varit på dagiset och jag i skolan och dom ringer mig så har jag min mamma som hjälpt mig att hämta barnen (oftast) OM det är något viktigt jag håller på med i skolan:)!

Hoppas du fick svar på dina frågor:) annars är det bara att höra av dig igen:).

Kram Tvillingmamma


skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0