Måndag, en ny vecka väntar

och det känns segt och uschigt..
Det ska tydligen vara varmt hela veckan.. Gissa vem som kommer hålla sig inne ? hihi
Dör ute när solen ligger på.. Blir yr och svettas.. Inte så mysigt..så jag håller mig inne..

Vi åkte ju till Ikea i fredags.. och gissa vad? Det var stängt.. haha..
Så vi ringde till Älsk mamma och frågade vad hon gjorde men hon mådde inte så bra,
så vi ringde till hans pappa istället och där slutade vi ..

Vi var där ifrån strax efter 14 till runt halv elva, elva på kvällen..
Bailey var självklart med :)
Så vi firade midsommar där med hans syskon och så :) Jätte mysigt med grillad mat
och jordgubbar och annat lyx :) Bailey var lycklig då en eller två köttbullar "tappades" ner på golvet
av någon hela tiden haha..

Annars så har vi bara slappat i helgen. Har varit så skööönt att bara få umgås med min älskling!
Älskar när han är ledig länge! Nackdelen är att när han drar till jobbet sen efter ledigheten så saknar
jag honom direkt.. Han är påväg till jobbet nu. Och kommer inte hem först efter 3 inatt liksom ..
Suck... Men sånt får jag tåla.. Han är ledig igen på torsdag..

Vi var hos Rebecca & Patrik igår och fikade snabbt och tittade på katten. Det är mycket sötare i verkligheten!
Och sen åkte vi hem och snackade med min mamma snabbt och sen hem för att spela Buzz och kolla på
Fast and Furious. Det nya alltså..Not so good..
Och Slaughter filmen var..Psyko.. Jag fick kämpa för att inte somna.. Den var väl värd att se men
jag vet inte om jag skulle kunna påstå att den var bra direkt.. Men för er som tycker det är fel att slakta grisar
och sånt.. SE INTE FILMEN.. då är den lite äcklig kanske.. Dom behandlar ju inte grisarna snällt direkt..

Anyway..
På fredag ska vi dra till ikea (äntligen) och sen kika lite på bebiskläder :) Lite bas saker ska snart köpas..
Förstå.. 3 månader kvar ..

Nej, nu ska jag äta och sen så sova en stund tror jag ..Är jätte trött.

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för ditt beröm, man blir glad av att läsa/höra det. Det är inte alltid lätt att vara ensam och ung förälder, men jag kämpar på och det måste man göra för att lyckas. Kram!

2009-06-23 @ 16:49:52
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack. Självklart får du fråga en massa frågor, är bara roligt att svara för mig. Alvas pappa är forfarande "en idiot" och har inte träffat henne sen den 27/1. Han varken ringer, skickar brev eller hör av sig på något sätt. Ibland pratar vi på msn med varandra, han frågar oftast ingenting om Alva då utan bara om mig. Jag vill och hoppas deras relation till varandra ska bli bättre i framtiden, men det ser inte speciellt ljust ut för det än.



Jag bor hemma hos mina föräldrar fortfarande. Har planer på att eventuellt flytta till egen lägenhet i höst. Det funkar jätte bra att bo hemma. Har en lillebror som är ett år äldre än Alva dvs. 3 år. Dom leker ofta ihop och har jätte roligt tillsammans.



Nej, jag saknar inte ungdomslivet. Jag sysslar med samma saker nu som innan i stort sett. Det enda som är skillnad är att man måste planera och tänka lite mer innan nu för tiden. Har aldrig varit personen som är ute och festar varje helg, utan jag tycker man har roligare utan alkohol.



Jag var inte alls rädd inför förlossningen. Det hela gick bra. Du kan läsa förlossningsberättelse på min blogg i kategorierna.

2009-06-23 @ 17:30:00
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0