Gaser i magen


är inget att bråka med.. Har haft det i två dagar nu..
Vissa är luktfria, andra inte haha..
Men å andra sidan får jag skylla mig själv.. Äter grädd glass och glass med mjölk produkter i
och det vill inte min mage ha. Blir uppsvälld och fiser som en tok hehe..

Anyway..
Vad har hänt på sista tiden?

Jag var och åt middag hos Jonnys pappa i lördags.
6 timmar spenderade vi där.. Grillade på balkongen, drack gott (is thé för min del) och åt god paj till
efterrätt och gott sällskap. Vi var väl, 7 vuxna och sen 4 barn och 3 hundar hehe.. Hade det iaf skit trevligt
och det gör jag gärna om!!
Söndagen gjorde vi inte så mycket.. Jag och Jonny drog till H centrum och köpte blommor och fint
till mamma, eftersom det var morsdag. Så köpte vi tårta också och fika bröd av alla sorter.
Tyvärr höll jag på ramla ihop påvägen dit så jonny fick hålla i mig hela vägen från tåget
till Mcdonalds för att köpa något att få i mig.. Åt ingen stor frukost. Det var nog därför..

Hur som helst.. Sen så grillade vi hos mamma, marinerad fläskfilé och min goda potatisgratäng
som blev PERFEKT!!! Till och med lilla Lella åt den och tyckte den var god!
Efter maten blev det att fira mamma och Sussie & sen så drog jag, Jonny, Jaze(lillesyrran) & Gerpa(lillbrorsan)
 till Långsjön med Bailey och lurade i honom i vattnet!! Han tyckte inte om det men det var kul att se ändå!
Vi var väl där 45 min, gerpa tog sitt första dopp i år dessutom så han ville inte gärna gå upp hehe..
Sen drog vi hem och jag nästan somnade direkt..  Vaknade däremot med ett myggbett på arslet..

Annars så har vi inte gjort så mycket mer.. Jag har mest varit hemma då jag inte mått så bra dom senaste
dagarna.. Har varit svullen & haft svåra smärtor.. Jävla foglossning!!!!!!

Men igår så följde jag med älsk till sin mamma så han kunde få klippa sig.
Jag ska också dit på Fredag, och då ryker mitt hår!
Klipper det kort igen. Blir nog väldigt kort. Har rätt slitna toppar så passar på att klippa några extra
centimeter .. dvs KORT!! hehe.. Så ska jag tunna ut luggen.

På lördag ska vi till Becca & Patrik på fika. Ska titta på nya tissen också medans vi är där.
Och dum som jag var bokade jag in kl 17. Så kom jag på sen att MATCHEN börjar kl 19!
så det blir en kort fika hehe..

Ni har väl inte glömt matchen .. ^^

Ska passa på att åka till ikea på samma gång och titta på babyland om dom fått in nå kul.

nej,  nu ska jag sooooova! Klockan är mycket .. Och både jag och Bailey är sega..
Dokumentären jag tittade på har slutat så .. Sängen nästa !!
Den var jätte bra förresten, handlade om när svenskarna utvandrade till USA.
Hann inte se början dock.. Såg bara sista halvtimman tror jag .. SUCK!!!

Nej, som sagt..Sängen nästa!!

Natti natti, skriver imorgon då jag förhoppningsvis får som jag vill och möblerar hemma ;) (igen)
Men vi får väl se vad kroppen säger..

Lill skiten har börjat sparka som tusan!!! Helst när jag försöker koppla av i soffan ..
Och H*n gör det inte löst heller.. Hårda tag redan nu ..Och är ju bara i vecka 21 liksom!!!
HERREGUD!!!

Nighty Night

Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

hon ska mitt mellan namn och johans efternamn :)

sen får hon byta när hon blir äldre om hon vill det :)

2009-06-03 @ 22:37:57
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0