denna värme..


är välkomnande från dom flesta.. Äntligen lyser solen starkt över stockholm och man kan vara ute och
bada och allt annat som hör till sommaren!!

Men jag .. Ligger hemma, framför fläkten och hatar vädret..
Då och då svär jag för mig sj.. "JÄVLA SKITVÄDER"

Det är tungt, jobbigt och svettigt..
Mina fötter och ben svullnar, blir illamående och yr..
Det rinner svett från dom ställena där det kan..
Och hela kroppen känns klumpig och tung..

Den här värmen är inte nådig..

Just nu går jag omkring i min röda bikini hemma och gör allt för att inte försöka röra på mig..
Lillen har varit stillsam idag.. Vilket uppskattas :P
Hon har buffat till några gånger för att visa att hon lever men annars så är det lugnt..
Idag är hon snäll mot mor sin :)

Ska nu sätta mig i en sval dusch ..
Sen på med bikinin igen och vänta ur den värsta värmen..
Sen ska jag städa lite hemma. Har en hög med disk i köket som jag skjutit upp att ta itu med..
Måste försöka hitta den gula mappen också.. Den jag fick av ulla(barnmorskan) för där i står det
när vi ska dit nästa gång och jag minns inte alls vilket datum det var ..
Bara att det var i juli haha..

Bailey ser ut som jag känner mig.. Han ligger utslagen på golvet .. död.. haha..

Idag blir det Pasta alfredo till mat! MUMS! MEN, kan inte äta varm mat först det blivit svalare ute..
Så det får vänta ett tag..

Nej, duschen nästa.
Ha en fin kväll allihopa, njut av vädret lite åt mig också !!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0