Dålig dag

idag..Varför? Jag mår ju inte direkt illa..Jag har inte ont..
Men jag mår dåligt..

Idag har varit en riktig otursdag ..

Imorse fick jag gå ut med Bailey 06.13 ..
Han väckte mig och sprang till ytterdörren.. Då var det bara att gå upp och rasta sötnosen..
På vägen halkade jag i lera.. Kom hem dyblött och lerig i hela baken .. MYS ^^
Gick och lade mig igen ..
Vaknade och bestämde mig för att ägg på macka vore gott :)
Vattnet kokade och skulle precis lägga ner äggen ... Ett gick sönder i kastrullen..
Det sa bara *POFF* och det andra ägget slet sig så det tappade jag rätt i golvet och träffade nästan
Bailey i huvudet .. 

- Det är nog inte min dag idag älskling! Sa jag lätt och fnittrande till min gubbe och han bara flinade
och var så snäll att han torkade upp oredan jag orsakat.. Har svårt att böja mig ner ibland
då jag har börjat få problem med ryggen i och med graviditeten..

Hur som helst.. Åt min frukost och gick sen in i en låååång varm dusch som slutade i att jag fyllde på
badvatten och sen duschade igen.. Det var ju bara såååå himla skönt!!
Måste däremot försöka hitta en sån där dusch radio..
Någon som vet vart dom kan sälja sånt?
Har så svårt att koppla av i badet ..Kan ligga en stund men sen så blir jag så uttråkad hehe

Efter badet klädde jag på mig och gick ut med vovven och sen gick jag in i köket för att
ta fram något ur frysen..
Benen vek sig och jag hamnade på golvet.. Landade rätt på ryggen och svanskotan ..
Där låg jag .. Orkade inte resa på mig, hade ont i hela ryggen och det var ju ändå så svalt och skönt på
golvet.. Så jag låg kvar där i ca 40 min.. haaha..
När jag väl kom upp bestämde jag mig för att det var dags för mat och var sugen på sockerkaka och
en kopp kaffe. Så jag började fixa lite pyttipanna och gjorde sockerkakan sammtidigt.

Allt var toppen igen, kände mig tung men annars bra.
Skar upp sockerkakan och såg genast att det var vita klumpar i den.. Vetemjöl..
Inte mycket .. Var väl 3-4 stycken små bitar jag hittade..Än sålänge .. haha
Hade inte vispat det ordentligt mitt i allt..
Och när jag åt hittade jag hundhår i den.. MYS ..

Mitt i allt stök märkte jag att balkongen var öppen och skulle stänga den och rasade på rumpan.
Gled en bit men slog mig inte.. Eftersom det regnat hela dagen så hade det stänkt in på golvet..
Lite halt var det :S

INTE MIN DAG IDAG!!!

Anyway.. La mig i soffan med min sockerkaka och kaffe och glodde på Mannen som talar med hundar
och av någon anledning så grät jag mig genom nästan hela programet haha..
En gång så grät jag för att Ceasar skulle hjälpa en hund som inte tyckte om andra hundar.
Den hunden bet tag i en annan hund och Ceasar tryckte såklart ner den i marken.
Så jag grät först för att hunden blev biten och sen tyckte jag synd om hunden som bet bara för att Ceasar tryckte
ner honom.. Suck.. Och det var bara ett av gångerna... Och så grät jag när en liten blandras på pudel och
nått till kissade på golvet och skämdes sen ..

Nej, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Bailey är rastad och redo för sängen och jag måste nog också "rastas" innan jag sover.. haha
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Nej, det verkar inte ha varit din dag direkt... ;.)

2009-06-15 @ 00:40:23
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Kolla på Teknikmagasinet efter sån där duschradio :)

2009-06-15 @ 10:17:42
URL: http://laurasnya.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0