Världens BÄSTA artist!



Är inte det här BRA musik så behöver ni läggas in!!!!

Sitter hära med min nya nerladdade skiva med Elvis Presley  på hög musik och dansar :)
Ska stor städa på riktigt idag :P
Klädkammaren, badrummet, kök och resterande av lägenheten ska få sig en riktig GROV rengörning!!
Sååååååå härlig dag!
Är på sånt jävla bra humör idag!

Inga smärtor, inga krämpor.. Bara en dotter som ligger och sparkar i magen när jag sjunger & dansar :)
Vet inte om hon diggar eller om hon bara vill att jag ska vara tyst med vilket som så tänker jag inte sluta!

Ville bara meddela att jag lever och säga GRATTIS till min syster yster Sussie på 28 års dagen :)
Du har åstadkommit mycket i ditt liv bla två underbara mirakel barn :)


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0