slapp, skön dag.


Vädret är si och så .. Skönt & svalt ute.. Underbart!
Det duggar lite då och då men det är skönt ändå!
Ska ta en långis med Bailey ner till ängarna senare idag!

Idag har jag en super skum känsla i magen..
Illamående?  Jag vet inte riktigt.. Mår inte bra iaf..
Så ska bara koppla av idag ..

Imorgon är det som sagt besök hos BM ulla och sen stortvättning vid 19.
Annars så ska älsk bara bära ner saker till källaren och sen ska vi bara vara.
Ev åka till hundparken & träna med Bailey lite .. Vi får se helt enkelt.

Nej, nu ska jag göra mitt kaffe och spela lite guitar hero .. relaxa lite
Bjuder på en gammal bild :)



      En kärlek som är svår att beskriva men bara finns där.
En kärlek som inte går att beskriva i ord eller med en handling
                        Är en stark, oändlig kärlek
                        Som den jag känner för dig

ÄLSKAR DIG JONNY PER GÖRAN NILSSON/ BLIVANDE PAPPA :) ♥

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0