liten uppdatering


Var ju på BM besök i måndags.
Allt var bra, mina blodvärden ect såg bra ut och hennes hjärta slog fint :)
När ulla skulle lyssna så fick hon sig en spark rätt i handen och hon skrattade gott.
Tösen ligger redan med huvudet nedåt och det är så hon tycker om att ligga så är inte förvånad *hihi*
Ulla mätta magen och tösen verkar växa som hon ska och så :)
Allt som allt gick allt toppen!
Vi ska dit igen den 10de så det är ett tag kvar :P

Övrigt så är allt bra idag.
Jag har fått städ noja hemma så jag möblerar, vaskar och har mig varje dag som jag känner att jag har ork.
Vi skulle ju ha stor tvättat också men .. Älsk haha, glömde starta maskinerna när vi var där så
det blev bara 2 maskiner tvättade. Men vi har tid igen på lör eller sön så då tar vi resterande.
Så det gjorde ju ingenting haha.

Åt lunch för typ 30 min sen, varmkorv med bröd :)
Och idag blir det jätte god middag!
Min hemmagjorda köttfärssås & spagetti :) MUMMA!!!!
Kottletter, köttbullar och köttfärssås är min grej ;)

Just nu väntar jag på att Lejonkungen ska laddas klart så jag kan sätta igång och fixa lite hemma
igen. Sjunga till musiken och dansa med min bebis i magen :P
Bailey ligger här i soffan bredvid mig och nanar ..
Ska ta en sväng ner till ängarna senare idag efter maten och låta han löpa lite i långkopplet
och leka med sin boll. :) Tänkte göra det igår men då hade han ju gömt bollen :S
Men hittade den så idag blir det av :)

i övrigt så har jag väl inte så mycket att tillägga.. Ska sysselsätta mig vid datan ett tag tills filmen är klar..

Men ni får ha det så bra :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0