Today

is another day..
Nehä? hahaha

Igår var vi och träffade R för att hämta mina sista papper och till K för att hämta andra papper haha
Sen så åkte vi och storhandlade en sväng. eller rättare sagt kompletterade det vi inte hade hemma (:

Sen så kom farbror Pauli och hans pappa förbi igår och busade med vovven och fikade med oss (:
Var rätt trevlig..

Idag så ska vi inte göra ett skit.
Eller... ?

Jag ska precis börja städa och plocka och så ska jag tvätta kl 17-22 ..
men fick en begäran att skriva i min blogg.. så här sitter jag nu en snabbis, nyss utkommen ur duschen
så jag är fräsch och härligt ;)

Har egentligen inte så mkt att skriva förutom 3 till saker..

1, imorrn ska vi till frugan och laga mat tillsammans ;) Ska bli skit kul :)
2, Jag har en ny lösenordsskyddat blogg frugan ;) Finns bland länkarna och jag skickar min kod till
dig på msn ..

3..

Är så himla Glad för min frugas skull. Nu pluggar hon och är så himla duktig!!
Hon låter mycket MYCKET gladare och hon lyser upp när hon pratar om skolan.
det är så härligt att se henne må bra. Har saknat ditt rätta jag Gumman!!!
Welcome Back :)

Annars så ..

Ciao på er sålänge ;) haha



Kommentarer
Postat av: Kattfan

sv: Aaaaw tack, söto ^^

Jag är faktiskt jättenöjd med mina glasögon, har iofs aldrig haft något emot att se extra nördig ut emellanåt ;P

Hoppas allt e bra med dig, fästmannen och Bailey ^^

Många kramar

2009-01-10 @ 02:14:16
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0