Today was a good day


Idag var jag & bailey på besök hos min kära vän Georgios :)
Det var faktiskt jätte trevligt att bara sitta och snacka och koppla av ..

Tåg resan med bailey gick jätte bra :)

Saknar min gamla musik, dvs den grekiska så jag sitter och laddar ner en massa favoriter nu :)
Laddar också ner Backstreet boys nyaste (2007) skiva  :)
Några låtar där är faktiskt bra!

Annars så har jag inte gjort sådär jätte mkt idag..

Imorrn ska jag upp tidigt och åka först till A och sen vidare till handelsbanken..
Sen ska jag väl städa lite hemma..
Ska pssa på att tvinga på jonny lite arbete medans han ändå är ledig HA HA!


Idag är en bra dag..
Mår MYCKET bättre och känner mig lite mer lättad..

Anyway..

Ska lyssna på grekiskt och slappa..

HA det!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0