this week


har gått fort .. tycker iaf jag .. Någon som håller med?

Imorse vaknade jag på det mest härligaste viset.. NOOOOT!!
Bailey tjöt och pep och gnydde så man nästan trodde han fastnat någonstans..
Men så var ju inte fallet.. När jag gick ut med honom (efter att bara få sovit i 3 timmar)
sprang han ett frivarv och bajsade.. DIARÈ!!! Stackarn.. Han hade hållt sig jätte länge..
Men nu är han bra tror jag .. Han & jag ska ut på en lång promenad om 30 min ungefär..
Dvs då mitt nya favvo program Knight Rider tar slut hehe
Han har däremot varit hängig och bara legat och sovit..
Så just nu går han på vatten.. så hans mage blir OK.. Imorgon ska vi se om vi får i han lite mat ..


Idag var vi till Zoovaruhuset och köpte lite saker till min Bebis Bailey :)

* Tandborste med dubbla borstar
Bailey har inga problem med den, borstade lite med den idag och gissa vad!?!?! Han har en lös tand!!!
Jonny vill ha den för att spara .. så håller ett öga på Bailey så han inte sväljer den ..

* Tandkräm med smak av lever
Luktar minst sagt APA men Bailey tyckte om den.. Men han älskar ju lever så det är förståerligt!

* Shampoo för hundar med känslig hud
Den ska vi testa på lördag kväll. så han är fin och så till Lellas firande och så ska han ju träffa
gammel mormor dvs min mormor :)

* Hår/päls borste
Den älskar han, den masserar honom sammtidigt när jag borstar så den har inte varit några problem
alls med. Han blir alldeles len och mjuk efteråt :)

Annars så har vi inte gjort så värst mycket idag ..
Har lite granna planerat iaf ..

Imorgon ska vi snabbt till apoteket..
På fredag har ju Jonny permis då han ska på sin morfars begravning..
Sen får vi se hur han mår efter det ... Mår han bra och känner att han orkar springa runt så ska han
och pauli försöka lappa lite på bilen..  Samma sak på lördag ..
Men då ska vi också åka iväg och köpa nått till Lella & MinMin <3

På söndag ska vi ut till landet :) Hela familjen ska dit och fira lella :)
Så då får Bailey träffa sin gammel mormor (min mormor) och alla andra..
Skönt det ska bli för honom att springa lös på hela den ytan tror jag hehe :)
Efter det ska vi till min mamma för att borra upp speglarna..

Sen så är ju helgen slut och jobbet börjar..

nej, nu ska jag fortsätta min Knight Rider watch och sen så ska vi som sagt ut på
lång promenad :)

Puss & kram

________________________________________________________________________________________

Glömde ju lägga ut den här GOASTE bilden på Bailey :)

                         

Kommentarer
Postat av: Jennie

absolut, helt underbar :)

2009-01-28 @ 22:02:53
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0