super trevlig kväll!


Gud vad jag älskar lugna helgkvällar..
Festa är ingenting för mig.
Någongång per år räcker.. och då super jag inte .. Då dansar jag hehe
Nej den här kvällen var riktigt jäkla trevlig fastän maten vart skit haha

Vi åt marinerad, helstekt fläskfilé och potatisgratäng(som du lyckades underbart med gumman!!)
Sen spelade vi en jäkla massa Buzz och jag vann hehe..
Och så åt vi god glass till efterrätt och fika på det (: RIKTIGT MYS!

Så tack för en jätte fin kväll Patrik & Rebecca. Erat sällskap uppskattas alltid!!


Imorgon är det inte så mkt som ska göras..
Ska dammsuga & vaska medans Jonny åker iväg med Bailey till sin mamma och hämtar lite saker.
Eftersom Bailey är rädd för dammsugaren.. Plus att då kan jag vaska i lugn och ro utan att han trippar omkring
och skitar ner hehe

Sen ska jag träna tänkte jag..1 timma (: Promenad först som uppvärmning (ska ta med mig Bailey
så det blir inte en sån lång promenad men ändå) och sen 1 timma på gymmet (:

Jag ska fasiken gå ner dom där 10 kilona PUNKT SLUT!!!
Ska dricka lite svart kaffe innan för att öka fettförbränningen (: Så det blir great.
Sen att jag kommer se ut som en vandrande tomat efter passet .. det är en helt annan sak hehe
Kan ta lite kort på det vetja HÖHÖ

Nej vet ni vad.. är seg som tusan men ska kolla på En natt på museét innan läggdags.

På måndag ska vi till A och sen till skolan och hämta papper.

Skicka papper till skolan och annat skit.
Ska försöka få ordning på hemmet medans pojken är borta på jobbet.
Konstigt nog så ska det bli skönt att få vara lite ensam hemma..
Kommer förmodligen bli sällskapsjuk och ringa honom på jobbet ..Men det gör detsamma hehe
Sen så ska jag självklart träna lite granna.

Nej,nu lite film och sen Zzzzzzzzovdags ;)

Natti natti *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0