Nytt år, Nya förväntningar


Vill ju självklart först säga GOTT NYTT ÅR!!!
Tack för ett bra år och välkommen till ett nytt .. haha

Vill passa på att Tacka Frugan & Patrik för deras gästfrihet och deras goda mat och trevliga sällskap!

Jaha, nytt år.. Igen haha..
Nyårslöften? nee, sviker mig själv bara ..
Har några saker jag vill åstakomma i år självklart..

* Börja Plugga
* Skaffa körkort.
* Ny lgh
* En bil
* Bra jobb
* Och ett underbart fortsatt förhållande med min älskling!

Vill ju att allt ska gå bra med Bailey såklart också men det tror jag nog!

Jaha, imorrn är det storstädning och alla julprylar ska ner har jag bestämt.
det är ju ett nytt år så varför behålla det uppe liksom .. ?

Storstädning som sagt och stor röj!!
Peppe kanske kommer förbi på middag beror på ifall vi hinner klart imorgon vid lagom bra tid.
På fredag så ska vi åka upp till Myran och Therese och sova kvar.
Ska bli skit trevligt!
Och kul.. att se hur Bailey reagerar ..
Ny plats att sova på.. Vi ska ju ta med oss hans säng och så men ändå liksom..
Ska bli intressant..

Nej, ska logga ut nu.. Dags för sängen .. seg som faen!!

Förresten, vad tycks om min nya blogg ;) hahaha


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0