lista

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag älskar att vara kort, vill jag bli längre så finns det klackar till det ;)
Skulle du vilja väga mer?
Haha skämtar du med mig nu eller? -10 kg kanske?
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg? nee, beror ju på varför .. Men mest extremt ledsen och förstörd...
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
vilja och vilja? .. Är mer än nöjd med mitt sexliv nu ..
Skulle du vilja dricka dig full nu?
nopp, har typ lagt ner alkhol verksamheten ..

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
haha nee..
Kan du slicka dig på näsan?
nja .. inte det heller.. försöker ibland när jag har tråkigt...
Kan du kolla i kors med ögonen?
hehe, klart jag kan ..
Kan dina föräldrar lita på dig?
hmm.. ja.. antar det haha
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
NEVER!!! kan ju knappt vara tyst i 5 minuter hallå?
Kan du vara på fest utan att dricka?
ja det är väl klart!
Kan dina vänner lita på dig?
Ja, självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
nee .. faktiskt inte ..
Kan du suga?
Hehe, you know it ;)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
NEJ!! haha

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jo, det har hon gjort..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Min mamma har det.
Har du ett syskon?
har flera.. 6 st sammanlagt ..
Har du varit full den här månaden?
nopp snopp
Har du någonsin haft sex med någon?
hahahahhahaha.. det är mig vi snackar om ^^
Har dina föräldrar ljugit för dig?
ja
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, inte sen imorse.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja, min kille är 4 år äldre..
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
kolla ovan?
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
är förlovad och sambo med en så .. JA?
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
been there done that ..
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Hm.. JA.. haha
Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja, det har jag. ...
Har du ljugit på någon fråga än då?
not so far ..


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
min vovve Bailey..
Vem älskar du?
Vem.. fråga snarare vilka hehe
Vem hade du senast sex med?
fästmannen
Vem vill du bli full med?
vill inte bli full :S
Vem är den bästa artisten?
Ingen aning..
Vem pratade du senast i telefon med?
fästmannen :P
Vem har du en liten crush i?
Bailey & hans Husse :)
Vem är snyggast i världen?
No idea..
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Delar av min familj.
Vem är snällast i världen?
inte fasiken är det jag iaf haha
Vem vill du prata med?
Någon rolig.
Vem sov du med senast?
Bailey
Vem såg du full senast?
jadu.. Johnny och danne
Vem vet allt om dig?
jag själv
Vem kysste du senast?
älsklingen
Vem kramade du senast?
Georgios
Vem kan berätta allt för dig?
Min söta lilla syster yster MINMIN <3
Vem kan du berätta allt för?
nobody
Vem hatar du?
min morfar ..


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0