Is the old times really better then the new?


Har suttit och funderat mycket på dom gamla tiderna..
Mest för att man suttit och snackat med gamla vänner, som jag nu ska få träffa igen
vilket ska bli underbart !! Riktigt härligt :)

Man tänker då tillbaka på hur det var förr.. Och hur det är nu..

Då tiden

Jag missbrukade både alkohol och droger.. Hade problem med att äta..
Hade bulemi ett tag och försökte svälta ihjäl mig..
Låg runt och var en riktig slampa..
Skolkade från skolan och sket i allt och alla men jag hade en person jag litade på ..
 en jag skulle ge mitt liv för..
Det var Jenna.. Mitt livs glädje..
Vi umgicks med boysen i flempan och levde livet !

Nu tiden

Jag jobbar, ska börja plugga och har fått ett bättre relation till min familj.
skapat ett nytt liv med en kille jag älskar och är stolt över att kalla min.
är förlovad och lycklig. Vi har en hund tillsammans.. Våran bebis Bailey som jag
älskar av hela mitt hjärta. Vi har flyttat in tillsammans och planerar inför en ljus framtid tillsammans.

Så vad är då bäst..
Old times or the new times?

Visst saknar jag mitt gamla liv då och då..
Det var alltid någonting nytt som hände, det var alltid spännande och fartfyllt.
Hade sex hela tiden, var iofs för det mesta hög men det gjorde mig lycklig.. Svävade ju på moln.

Många minnen från den tiden med jenna, claudio, johnny, danne och alla andra ..
Bär jag alltid med mig.

Men mitt liv nu..
Skulle jag aldrig vilja byta bort ..
Min familj.. Min fästman.. Våran bebis.. Vårat liv..
Skulle jag aldrig ge upp för någonting.

Remember the old times with a smile,
and embrace the new times with open arms !

Kommentarer
Postat av: Kattfan

sv:

JAg spelar Guitar Hero, men till Wii. Vi skaffade den när vårat ps3 inte fungerade, har inte blivit av att byta ut dem ännu :P

2009-01-22 @ 00:46:50
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0