energi men ingen lust..


Ni vet när man har mycket energi.. Man känner hur det spritter i hela kroppen men man har helt
enkelt ingen lust att göra nått..

Vill typ helst ut och festa. det känns som en sån dag..
Men vet ni vad jag ska göra istället..

Först så ska jag kolla klart på Las vegas..
In i duschen, dricka en eller två koppar kaffe och sätta igång o städa..
Ska ha på en film i bakgrunden .. Katten i hatten :)
Och senare kommer MinMin över och då blir det Tingeling :)
Har redan sett den men på svenska .. Minmin har inte sett den så det blir den igen fast på engelska hehe

Så ser min dag ut idag.. Om jag inte springer ner till Centrum en sväng och köper lite gott.. hehe
Skulle åkt till Johnny men det orkar jag inte.. Så vi bestämde att vi kanske tar det i helgen :)
Men däremot så kanske jag möter upp Mäki medans jag ändå är i centrum :)

På söndag ska jag åka till södertälje.. eller rättare sagt östertälje..
Ska hälsa på Georgios :)

ja, det är mitt ex och nej jonny bryr sig inte.. Han säger inget iaf och då får han skylla sig själv.
Och även om han skulle säga nått så har han inget att säga till om, jag väljer mina vänner och vilka
jag umgås med.. Inte han..ARE WE CLEAR?

Hur som helst..

Så ett besök till Johnny och supa och till Georgios och fika och snacka skit.
Så ser min fina helg ut.. Kanske ev träffar joseph..
beror på om jag har lust eller så ..

Anyway..

Imorgon och på torsdag är min älskling ledig så imorrn ska han ev ner till garaget och fixa lite med
Pauli ponken .. och så ska vi ner och hälsa på hans kära mor och hämta lite kläder han kan ha på sig
på begravningen.. Så vi vet vad han måste köpa..

nej, Missar ju halva las vegas här hehe..

Puss och kram!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0