Utflykt idag


Dagen började skit, piss & pannkaka ..

Försov mig såklart.. Vaknade halv sju.. Suck..
Missade bussen & Bailey bara VÄGRADE låta mig & mina kläder vara..
Jag tog fram kläder, han sprang iväg med dom .. SUCK..

Hur som helst så tänkte jag att kunde ta bussen som gick hel ändå, börjar ju inte först 8 och det tar HÖGST
40 min dit..

Gick på bussen och åkte väl kanske 2 stationer då jag var tvungen att kliva av..
Varför?
Jo, för att kräkas.. Jäkla skit.. Fick PROMENERA hela vägen ner .. vilket tar 15 min för att jag var ju tvungen
att vända tillbaka .. Hur som helst så hann jag inte fixa lunch så det var att springa in och köpa en youghurt
& två bananer..

Kom till jobbet 3 min sen *S* Proffset ;)

Hur som helst så drog vi ju som sagt till Spårvagns museet och det var SUPER populärt hos barnen
som sprang in och ut ur som där.. hehe.. Leksaksmuseet var också roligt då jag fick sitta och berätta

för Remi om Grekisk mytologi .. Tyckte han var JÄTTE intressant..


Barnen har verkligen vant sig vid mig nu.. Får höra MAAAAAAAAAAAAAADELEEEEINE!!!

hela tiden numera.. haha.. Rätt kul och sött :)

nej, har duschat & ätit några smörgåsar .. Ska ut snabbt med Bailey och sen krypa ner i sängen ..
Seg och slut är jag ..

Ska försöka vila upp mig.. Kanske får till det ikväll när älsklingen kommer hem ;) hehe *S*

Puss & Kram!

men puss & kram på er så hörs vi imorrn!



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0