tjollahoppsan!


jaha, vad har jag gjort idag då?

Jag och pojken var på ikea en sväng och hittade vårat köksbord+stolar
och mattor .. en till vardagsrummet & en till hallen :)

Sen så åkte jag till Allokton som visade sig vara stängt.. Så där satt jag..
hade åkt helt i onödan till visättra, missat bussar ect..

50 minuter senare .. så kom jag äntligen in i värmen..
Sen så åkte jag buss en sväng med älsklingen innan jag kom hem..

Var inne i 30 min och sen var det ut på en långis med vovven :)

Och nu sitter (eller ja, han ligger) vi här i soffan och slappar.. Jag funderar på att göra mig en varm kopp
choklad! Tycker jag förtjänar det!

Annars då?

Jodå, planerade om lite med Jessica, min syster yster så vi ska åka ner den 6 mars istället.
Älsklingen fyller ju år den 8de så då är vi hemma lagom till det!
Måste bara dubbel kolla allt med jonny sen så :)

I helgen ska vi träna Bailey rejält.. Ensamhetsträna.. Han ska få vara själv i ca 6 timmar..
Först ska vi ner till Södertälje till VW och kolla på passat :)
och prata lite granna med stefan om han är där..

Sen ska vi möta upp frugan och patrik och åka till ikea och toyota för att kolla på avensis :)
Sen ska vi till dom och äta god middag :)

På söndagen kanske vi ska träffa C.. men det är inte bokat än..

Anyway.. en varm kopp choklad nästa!!

Ha det så bra !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0