sovmorgon? noooot


Vaknade strax efter 8 av att någon idiot plingade & ryckte i dörren..
Jonny & jag tittade på varandra och suckade..
Det var nissarna som skulle komma hit och rensa i ventilationen..
Vi sket i.

Så nu sitter jag & dricker mitt morgon kaffe.
Kom underfund med en sak imorse också..

Min mens.. Hade beräknat fel.. Imorgon är den 2 veckor sen ..

Äsch, vill bara göra ett test som kommer visa att jag inte är gravid så att jag kan åka till typ vårdcentralen
eller till barnmorskan så jag kan få veta vad som är fel med min kropp..
Testet ska komma idag så då gör jag det imorgon .. Men vi får väl se..

Orkar inte må såhär illa hela tiden.. Och mina bröst..
Ska vi inte ens prata om .. Vet ni hur jobbigt det är att leka med ungar och att dom hela tiden
stöter till dina bröst som ömmar utav bara helvete..
Känns som om jag har minst 1 miljon blåmärken på brösten..
Gör skit ont.. Kan inte ens ligga på mage längre..

anyway ..

Idag är jag ledig.. Ska passa på att relaxa..
Funderar på att skämma bort mig själv med en påse ost bollar hehe

Men vi får se..

Nej, ska umgås med älsklingen nu :)

Puss & kram!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0