snart natti natti


är helt slut i kroppen känns det som ..
Illamåendet är nästan över tack gode gud för det..

Just nu så ska jag snart ut med vovven & sen in i duschen..
Tänkte försöka komma i säng vid 22.. Lycka till säger jag ..
Jag som inte kan somna utan älsklingen..
Det kommer bli riktigt tufft ..

Men vi får se...

Imorgon börjar jag kl 08 och slutar vid 15 ..
Måste gå upp halv 6 imorgon så jag kan åka hemifrån vid 7..
Inte för att jag tar en sån tid på mig men så kan kan snooza 15 min och sen dricka en kopp kaffe
i lugn och ro innan jag klär på mig och går ut med vovven liksom :)

Nej, vovven ska ut och jag måste in i duschen :)
Men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Aa, den var ass skön. Hehe.

Joo, tack jag vet det går ass snabbt.

Hon blir 9 månader den 25 februari .. :D Hur gsmmal är eran vovve då ?

KRAAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAM

2009-02-17 @ 13:01:52
URL: http://jeanettethoren.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0