ostbollar? tummen ner!


Tvingade min gubbe att åka & köpa ostbollar igår och dom åt jag upp idag ..
NU får jag ÅNGRA MIG GROVT!!!

OSTBOLLAR FÖR MIG NÄR JAG ÄR GRAVID ÄR ETT NEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Har sprungit ett par varv och kräkts upp allt igen ..
MYS .. or not..

Fy fan.. Inga mer ostbollar för mig kan jag ju säga..

Ligger nu i sängen med en hink nedanför mig och ska försöka sova..

Känner på mig att den här kvällen kommer bli lång ...

Tur att man har en älskling som kommer hem och tar hand om mig inatt..

usch och fy..

TUMMEN NER FÖR OSTBOLLAR I GRAVIDITETEN!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Knas

Lustigt hur magen bara tvärvänder och bestämmer att nej, dem här grejerna tänker jag fan inte behålla nu när graviditet e på gång.

Man får hitta andra snacks, helt enkelt ;P

2009-02-24 @ 09:45:48
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0