Onsdag :)


Idag jobbade jag till halv 5, det har varit väldigt lugnt & skönt idag med bara 11 barn.

Hade 4 åringarna idag och pysslade.
Dom var 5 stycken och det gick bra. Dom var lite svåra att motivera men det vart jätte fint till slut!
Dom har tema kroppen på förskolan så dom har fått lukta & smaka den här veckan och lärt
sig om salt, sött, beskt och sånna saker. Jätte kul tyckte jag så vi körde på samma tema vid vårat
pyssel.

Dom fick klippa ut bilder ur tidningar på saker de tyckte var gott, beskt eller så ..
Gick jätte bra & vi fick mycket beröm efteråt :)

Nej, mår illa efter alla mackor :P
kom hem för en timma sen & orkar verkligen inte laga mat ..
Så gjorde rostade mackor hehe

Bailey fick 2 st och mat på det så han är mätt & belåten, ligger och snarkar här bredvid mig :)

Nej vetni vad.. Måste komma på nått att ha till matsäck imorgon..
funderade på pasta sallad.. men .. nja.. vi får se..

Ska snart ställa mig & diska för att sen sova en liten stund hehe..
Är slut efter allt gående idag .. :P

Många kramar!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0