helgens nöjen ..


I lördags var det ju alla hjärtans dag & jag hoppas ni alla hade det jätte trevligt :)

Själv så åkte man med älsklingen till Hammarby till VW och tittade på våran passat .
Vi skulle bara kika snabbt och hämta brochyrer men till gubbens & min glädje
så fick vi provköra den.. Och älsklingen föll pladask! haha.. Han vill och ska ha den hihi
Jag tyckte den var skit bra och jätte praktisk..
Rymlig, mycket utrymme för småsaker och annat. Bra ljud i stereon och massa annat som
nilsson nog kan förklara bättre än mig då han är lite mer intresserad av klimat system och what not.. *S*

Sen åkte vi ner till Toyota för att titta på frugans & patriks drömbil, Toyota Avensis..
Den var riktigt maffig och var väldigt maskulin men vi föredrar våran passat..
Den verkade vara mer ut tänkt när det gäller det mesta så ..

Hur som helst så drog vi sen till City gross och köpte efterätt och godis och sen till ikea
för att spana lite där också..
Visade frugan vårat köks bord.. Vad tyckte du då? :)

Sen så drog vi hem snabbt och rastade Bailey och slappade en stund med honom..
Sen så lämnade vi honom hemma (igen suck) & åkte till Frugan & Patrik för att äta god mat
och spela TP & Yatzy .. :) Var skit kul fastän jag bara vann en gång hehe

I söndags så åkte vi och mötte upp F & P igen för att gå in på Babyland och kika.
Jag tycker bebis saker är skit kul.. NOT...
Bara dom praktiska.. Såsom Barnvagn, Bilbarnstol & barnsäkerhet ..
Resten får någon annan shoppa åt mig sen HAHA *S*

anyway så åt vi Tacos *mums*
och nästan precis efter vi ätit klart så kom Putte & robinå över och slappade lite med oss :)
Var rätt kul .. Eller? hmm...

Älsklingen var vaken typ hela natten & inte kunde sova.. Så jag sov oroligt..
Jag sov.. men oroligt.. Vaknade hela tiden av att han inte låg bredvid mig och så..
Uscha..

Anyway, idag ska jag bara ta det lugnt..
Mår illa så jag känner inte för att göra så mkt..

Vi var snabbt till A och lämnade papper, till handelsbanken & aktiverade mitt kort samt fixade E legitimation..
Och sen till Polishuset för att fixa nya övnings körnings papper..

Nu sitter vi och kollar på tecknat och slappar ..

Ha det gött people :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0