halv härlig dag :)


Idag känns som en bra dag. En halv härlig dag.
Ska städa hela dagen .. Och jonny slutar tidigt idag :D Kvart över 10 ikväll :)

Men det är inte det bästa på dagen ..

JAG HAR HITTAT MINA GAMLA SKIVOR som jag letat efter typ i 5 månader HAHA..
Gynnar sig att städa haha..

Så nu sitter jag här och tänkte blogga snabbt och kolla mina mail..
Lyssnar på min GREKISKA skiva WOHO :D
Ni anar inte hur mkt jag saknat den.. Grekisk musik lyssnade jag alltid på när allt kändes bra,
när allt var underbart .. Så numera gör grekisk musik mig super glad :)

Allt känns toppen .. UNDERBART !!

Fast när man tittar ut.. Blir man nästan deprimerad.. Suck ..

Ska hoppa in i en snabb dusch och sen sätta igång och städa..

Jag vet, varför duschar jag innan jag städar?
För att jag vill känna mig fräsch när jag städar.. annars kommer jag inte igång..
Sen duschar jag såklart när jag är klar också haha.. Onödigt? jag vet .. Men men, thats me :)

Har varit hos mamma annars och bara tagit det lugnt..

Har fått kontakt med min long lost syster Jessica.. min äldsta syster (halv) och det känns rätt bra faktiskt.
Känns rätt.. Ska även ta kontakt med Pappa, Marie och har fått kontakt med sari (min brors döttrars mamma)
och det känns också underbart.. Det är synd att jag inte få se mina syskon barn växa upp.. se
vad dom är för individer.. Tråkigt.. Men nu ska jag ta itu med det ;)

Bailey ligger mellan bena på mig och tuggar på sitt ben just nu, vi har nyss varit ute på en långis och
gissa vad han gjorde.. Stört dök ner i en vatten pöl !! Han halkade och hamnade med huvudet först ner i pölen HAHA

nej, nu ska jag dissa er och sköta mitt.. Duschen väntar ;)

KRAM PÅ ER !!!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0