hallå där!


Min dag idag har varit rätt slapp..
Bett om lite tips om hur jag ska få pli på min vovve när vi är ute & går då han har börjat
dra in åt ******** men bara när han ser någon som går framför..
Är det någon vi möter så räcker det oftast med att buffa till honom och säga nej..
Då fortsätter han gå men tittar tillbaka sen ..
Har försökt med allt känns det som.. Godis, hans favvo leksak.. Hoppa runt.. Allt för att
få hans uppmärksamhet men han är som i en trans.. En helt egen värld..

hur som helst så fick jag rådet att börja med stryp halsband.. Vi har ju ett hemma men ..
Jag är emot sånt.. men fortsätter det såhär så är jag tvungen att göra det ..
Han börjar bli riktigt stark och snart kommer inte jag kunna hålla emot.. Så
det är dags att bryta den dumma ovanan..

Annars så har jag bokat in en hundträff imorgon så Bailey får leka av sig :)
Ska bli rätt kul.. :) Han ska få leka med en BC :)
Och personligen så tror jag att han drar och håller på som han gör för att han är understimulerad..
Han leker ju med mig och nilsson men han har ju ingen vovve att leka av sig med..
Men imorrn så :) hehe

Annars så håller jag på stor diskar ..
Och väntar in min mens..
Som vanligt är den försenad.. jäkla skit..
Hatar när min mens är såhär oregelbunden.. Men men ..
Den kommer nog snart ska ni se :)

Idag har jag inte mycket planerat.. Ska bara diska och försöka städa undan lite..
Sen ska pojken och jag ta en sväng med bilen och åka runt lite bara.. Prata lite om
allt och inget.. Ska bli mysigt :) Jag älskar att åka bil!!

Tittar på Las vegas just nu och kollar in mina mail och så :)

ha det bra!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0